Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

برادر بسیجی !!!


برادر بسیجی !!!
تعجب نکن آری برادر
باید بدانی که امروز چرا هستی یک بسیجی و به تو می گوییم بسیجی!!
تمام تلاش و کوشش ما در میدان مبارزات در راستای برنامه ای فراگیر برای نجات ملت و سرزرمینمان از زیر بار ستم بوده و خواهد بود.
یکی از برنامه های کاری در این مبارزه رهایی بخش از ستم ،استخدام فرزندان بلوچ در ادارات و ارگانهای اداری و نظامی بوده و خواهد بود.
در کنار مبارزات نظامی برنامه گنجاندن نیروهای بومی بلوچ در اولویت کاری نیروهای فعال میدانی بود.و بحمدالله که تلاش مبارزین بدون نتیجه نماند و این امر موجب شد تا حکومت ظلم و زور مجبور به استخدام بیش از پنج هزار نیروی بیکار بلوچ در سپاه و بسیج گشت.گرچه این استخدام بصورت رسمی نیست اما به ناچار مجبور به پذیرش شدند و این راه نیمه تمام به پایانش هم خواهد رسید و ان رسیدن به پله استخدامهای رسمی در ارگانهای نظامی است.
در کنار این استخدام ،بسیاری از نیروهای بیکار را امید داریم که در سال جاری به استخدام اموزش و پرورش در ایند.همچنین در سایر ادارات!!!
اما نکته قابل درک برای همه شما برادران و فرزندان بلوچ در این جمله است که بدانید این استخدامات به برکت مبارزات و خون شهدا و استقامت مردانه اسرای ماست.
پس این فرصت را هدیه دشمن ندانید بلکه نتیجه تلاش برادران خود بدانید و تنها خواسته ای که ما از شما داریم این است که از این فرصت ها در راستای پیشرفت در امور و خدمت به خلق تحت ستم بلوچ و استیلای قدرت قدم بردارید.
هرگز این امر را هدیه حکومت به بیکاران نپندارید بلکه این فرصتی است که به نصرت خداوند و همت برادران مبارز امروز نصیب شما شده است.پس تا میتوانید در راستای خدمت به برادران خود قدم بردارید.
شما وارثان حقیقی این سرزمین هستید و حق شماست که همه ادرات و ارگانها بدست شما سپرده شود.شما لیاقت ان را دارید که بنام بزرگ بلوچ و بلوچستان هر کاری را در جهت ابادانی این سرزمین و خوشحالی خلق مان انجام دهیم.
بنگرید به ملت .بنگرید به این سرزمین که برای آبادانی و خوشحالی نیازمند به همت مردانه شماست.
پس هرگز دسته تبر و اله دست دشمن نگردید و مبادا ریشه را به تیشه خودی از بین ببرید.
شما همان محرومین و بیکاران تحت ستم دیروز هستید مبادا فراموش گنید ظلم و ستم دیروز را و فراموش نکنید که هزاران بیکارو بیچاره دیگر نیازمند ان هستند که دستشان را بگیریم.
بله بیاد داشته باش و شاکر درگاه خداوند باش و دعای گو و ناصر برادران مبارزت.
و این پایان راه نیست ،قدم به قدم پلان و نقشه های برای رسیدن به فردای بهتررا با هم می رویم.
باید بلوچ اداره امور بلوچستان را در اختیار داشته باشد و به بلوچستانی خودمختار می اندیشیم.
بلوچستانی که بلوچ اقای خویش است و نگهبان و پاسبان مرز و بوم بلوچ!!!!
پس نه آله دست دشمن ونه مدیون آنان باش این شغل به برکت خون شهدای مبارز بلوچ به تو رسیده و ادامه دارد این برنامه رهایی بخش !!!
بنگر به سرزمین سوخته و ملت تحت ستم اتکه نیازمند نجات هستند.
این اب و خاک نیازمند دلسوزی و دلیری امثال توست.
یک مبارز جان خویش را فدا می کند و این نهایت زندگی او در این دنیاست و بدان که نتیجه تلاش و خون او آبادی تو و این خاک و ملت است.
مبارزین بهای این سرزمین را با نعره های الله اکبرو با اهدای خون می پردازند و تو مرد باش و خدمتگزار و پاسبان عرق و خون انان!!!
پس مرد باش و یک بلوچ حقیقی .بلوچی که خاک و همخون را ناموس و شرف خود می داند و تا زنده است به مردی زندگی می کند.
از من و ما خون ،و از تو حفاظت و خدمت ،و این خواسته چندان مشکلی نیست.
محمود بلوچ
‫#‏بلوچ_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment