Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

رژيم ضدبشري آخوندي طي روزهاي 4، 5 و 7 شهریورماه 16 زنداني را در شهرهاي مختلف به دار آويخت.


16 اعدام در سه روز
تاریخ ایجاد در 08 شهریور 1394
رژيم ضدبشري آخوندي طي روزهاي 4، 5 و 7 شهریورماه 16 زنداني را در شهرهاي مختلف به دار آويخت.
در روز 4 شهريور علاوه بر اعدام جنايتكارانه زنداني سياسي بهروز آلخاني در زندان اروميه، 12 زنداني ديگر به‌طور جمعي در زندان‌های كرمانشاه و اروميه به دار آويخته شدند. رژيم آخوندي تاکنون از انتشار اطلاعات مربوط به اعدام‌شدگان خودداري كرده است.
در روز 5 شهريور جمال جعفري، اهل سنندج، پس از تحمل چهار سال حبس در زندان اين شهر به دار آویخته شد. در روز 7 شهریورماه نيز، دو زنداني در زندان‌های بندرعباس و خرم‌آباد اعدام شدند. عبدالله زارعي كه در بندرعباس به دار آويخته شد، 25 ساله و اهل شهرستان میناب (استان هرمزگان) بود. يك زنداني 23 ساله نيز براي اجراي حكم اعدام همراه با زارعي به سلول انفرادي منتقل شد كه از سرنوشت او خبري در دست نيست.
اين اعدام‌ها كه ناشي از وحشت رژيم از رشد روزافزون اعتراضات اجتماعي است، صرفأ بخش ناچيزي از سركوب سراسري است كه هرروز به نحوي فزاينده در دوران روحاني، رئیس‌جمهور به‌اصطلاح «میانه‌رو» آخوندها بر مردم سراسر كشور اعمال می‌شود. به‌نحوی‌که شمار اعدام‌ها طي دو سال رياست جمهوري او از مرز 2000 تن گذشته است.
سكوت و بی‌عملی جامعه بین‌المللی در مقابل اعدام‌های جمعي توسط ملايان، همزمان با سفر مقامات ارشد اروپايي به ايران و زمینه‌سازی براي انعقاد قراردادهاي اقتصادي با فاشيسم ضد بشري و ضد ايراني آخوندي، به‌مثابه تشويق فاشيسم ديني حاكم بر ايران در ادامه اين جنایت‌ها و همدستي با آن است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
8 شهريور 1394 (30 اوت 2015)

No comments:

Post a Comment