Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سخنی با ملتم بخش سوم




سخنی با ملتم
سخنی با ملتم بخش سوم
و اما اشاره ای به وضعیت اعتماد بر ملت بلوچ :حال اگر عده ای بر این خوش باوری هستند که این امر لازمه اعتماد است برای استخدام و اعتماد کلی بر ملت بلوچ ،ما چنین می گوییم .چرا که برای عاقلان اشاره ای فقط کافیست :
چرا فقط این جنبه اعتماد سازی در نهاد سپاه و بسیج که دوستی در حد بالایی با سلاح و کشتار دارد صورت گرفته و چرا در سایر نهادهای اداری و سیاسی از این ملت به این حد و تعداد استخدام به عمل نیامده است؟!!!
آیا فقط بسیجی شدن بدین معنا نیست که از نیروی بومی بر علیه ناراضیان بومی استفاده کرد و اگر کشته وتلفاتی بجا گذاشت فقط از جیب مردم بومی باشد و نیروهای جنایت کار در امنیت و به جنایت هم چنان ادامه دهند؟!!
چرا این استخدام در اداراتی چون آموزش و پرورش ،جهاد سازندگی ،شهرداری ،استانداری ،و ایجاد بنگاههای اقتصادی برای استخدام و اشتغال بومیان و....صورت نگرفت؟
و ایا بدین معناست که در همه ادارات خودکفا هستیم و نیازی به نیروی بومی نیست و فققط در بحث ایجاد امنیت از نیروهای بومی کار گرفته شود که اگر همانگونه که گفتیم تلفانی اگر داشت از جیب مردم برود؟!!!!
و سوال دیگر اینکه چرا این نیروها بصورت رسمی استخدام نمی شوند ؟
و چرا اینکه بحث اراده و اختیار از این نیروها سلب شده و باید زیر نظر فرمانده هان غیر بومی کار کنند،آیا بحث اعتماد در میان است؟
و مهم تر همزمان بودن این طرح با زمان شکست نیروهای جنایتکار رژیم مصادف است و اینکه اجرای این طرح در این زمان که دفاع مردمی در جنبش مقاومت شدت گرفته و نیروهای رژیم عاجز از دفاع بودند صورت گرفت؟و این خود جواب همه شک و شبهه هاست.
بنابراین با درک شرایط و با سوء استفاده از فقر مردم و پس از شکست سایر ارگانهای نظامی،سپاه پاسداران با طرح بومی سازی امنیت در راستای ایجاد سپر دفاعی از بومیها بر علیه نیروهایش مبادرت به استخدام بومیان نمود و با این سیاست با یک نشان دو تیر را بسوی هدف اصلی رها کرده ،هم اینکه بدین صورت نیروی دفاعی مردمی را به تضعیف می کشاند و هم اینکه اگر قرار باشد رژیم در بحث امنیت و مقابله با نیروهای مبارز بلوچ تلفاتی بدهد چه بهتر که این تلفات را خود مردم بدهند.؟
این طرح از سوی ملت بلوچ پذیرفته نشد واکثریت مردم ناراضی از این امر بودند اما براساس بخش نامه های نظامی هر منطقه وبخش و روستایی که از نیروهای بومی خودش جهت استخدام در بسیج استفاده نکند نیروی غیر بومی به ان منطقه خواهد آمد مردم به ناچار برای اینکه امورات واسرار منطقه ای بدست غیر بومیان نیافتد به امر عضویت در بسیج درآمدند.و بسیاری از مردم با هماهنگی و مشورت سازمان به این امر روی آوردند .
نااگاهان با این وضع بدانند که در هر صورت ضرر این طرح متوجه ملت بلوچ است .دشمن از این طرح سیاسی در نظر دارد ملت در مقابل فرزندانش قرار گرفته و بدین سان می کوشد تا شکست بلوچ در بلوچستان حتمی وحاکمیت ظلم قدرتش در منطقه تثبیت شود.و به محض اینکه قدرت دفاعی مردمی در حال حاضر در سازمان جیش العدل که ادامه دهنده جنبش مقاومت می باشد تضعیف شود این تضعیف پایان استخدام و شروع اخراج بسیجیان باقی مانده و نجات یافته از جنگ بین خودی هاست.
و این جاست که جوانان ما باید بین سرکوب خودی ها که مدافعین حقیقی ملت و سرزمین و عقیده هستند و همراهی با دشمن ، راه حمایت از نیروهای سازمان را در پیش گیرند و هرگز دسته تبر جهت ضربه زدن به ریشه خود که بلوچ و بلوچستان است نباشند.
سازمان هم متعهد بر این امر است که هیچ گاه بسوی نیروهای بسیج آتش نگشاید و تمام تلاش در نهاد نظامی سازمان ضربه زدن به نیروهای جنایت کار است و اما چناچه عده ای سرمست از حمایتء رژیم در راستای فشار بر ملت و ظلم و جنایت در حق فرزندان این خاک نهند با این افراد خاطی برخورد صورت خواهد گرفت و این برخورد به معنی جنگ با نیروهای بسیجی نیست بلکه تنبیهی برای افراد خاطی است که بر علیه ملت و سرزمین خود ظلمی روا دارند.
و اما مابقی بومیانی که در عضویت بسیج قرار دارند قدم بسوی احترام و خدمت به ملت مظلوممان بردارند و از ظلم و همراهی در جنایات رژیم بر علیه برادران خود دوری نمایند.و دستی برای کم کردن بار فشار ظلم باشید و اجازه ندهید از وجود شما در جهت پیش برد سیاستهای مخربی که وجود ملت و سرزمین مان را نشانه رفته سوء استفاده شود و بدانید حامیان این ملت و سرزمین کفن پوشانی هستند که رفاه و امنیت ما را می خواهند و این کفن پوشان برادران مبارز شما در سازمان جیش العدل می باشند.و بی اندیشید که همراهی با مبارزین راه ناهموار فردای امید را در بلوچستان مظلوم ما هموار خواهد کرد و این باعث افتخار است که بلوچ در بلوچستان با افتخار و عزت و سربلندی زندگی کند .
پس بدانید مبارزات دفاعی ما براساس وجود ظلمهای بیشماری بوده که بر علیه ملت و سرزمین ما از سوی حاکمیت ظلم صورت گرفته و برای بلوچستانی خودمختار می جنگیم .بلوچستانی که اداره امورش بدست خود بلوچ باشد و عرق تلاش هر فرزند بلوچ امید و اینده فرزندانش شود.
و این است شمه ای از راز مقاومت و دفاع فرزندان بلوچ در سازمان جیش العدل
درود بر وجدانهای بیدار که بین حق و باطل ،جانب حق را در پیش می گیرند و خود را از رسوایی دو جهان برحذر میدارند و می خواهند همان گونه که ازاد بدنیا امده اند ازاد زندگی کنند و از ارزشهای ملی و مذهبی خود دفاع نمایند.و این دفاع حق مسلم ملت ماست.
محمود بلوچ
‫#‏بلوج_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment