Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تصاویر هیجده تن ار نیروهای مزدور رژیم



عدالت نیوز‎ har lagt till 4 nya foton.
تصاویر هیجده تن ار نیروهای مزدور رژیم
به نام عدل
پس از اعلام اسارت هیجده تن از نیروهای مزدور خارجی وابسته به ارگان تروریستی سپاه قدس که در مسیر اعزام به پایگاه آموزشی سپاه قدس در نصرت آباد بودند .
اعلام می داریم که به هیچ عنوان سازمان جیش العدل اجازه نخواهد داد رژیم از خاک بلوچستان و محدوده عملیاتی سازمان به عنوان منطقه امن جهت جذب ؛ آموزش و انتقال نیروهای خارجی برای مقاصد تروریستی خود استفاده کند.
رژیم برای جنگهای نیابتی مذهبی خود در جهان و همچنین برای سرکوب مخالفان داخلی از نیروهای مزدور خارجی برای سرکوب و ایجاد نا امنی در منطقه استفاده می کند . نیروهای مزدور پس از دیدن آموزشهای لازم به عنوان نیروهای تازه نفس به جبهه های جنگ در سوریه ، عراق و یمن فرستاده می شوند و همچنین دربازگشت با برنامه های تخریبی جهت انجام ماموریتهای تروریستی به کشور مطبوع برگردانده می شوند .
سازمان با اشراف کامل امنیتی اطلاعاتی بر منطقه اجازه نخواهد داد که از محدوده عملیاتی سازمان رژیم جهت مقاصد تروریستی اش از نیروهای مزدور خارجی استفاده کند.
و اعلام میداریم هیچ فردی حق انتقال هیچ تبعه خارجی را به داخل کشور ندارد و کسانی که مبادرت به انتفال اتباع خارجی به داخل کشوررا دارند موظف (به فرامین سازمان هستند و باید مطابق قوانین سازمان عمل نمایند)، وباید قبل از انتقال مسئولین سازمان را در جریان قرار دهند در غیر این صورت افراد خاطی تحت پیگرد قانون قرار خواهند گرفت .
سازمان جیش العدل

No comments:

Post a Comment