Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

ملت بلوچ قادر به دفع ستم و رقم زدن پیروزی است با توکل بر ذات خداوند ناصر


ملت های عافیت طلب و ترسو در هیچ زمانی به عزت و امنیت و سعادت نرسیده اند و فقط ملت هائی که با فداکاری خود بهای آزادی و عزت و سر بلندی را می پردازند به عدالت وسعادت خواهند رسید. برای رسیدن بعدالت که برای ملت بلوچ همان خودمختاری است مبارزه همزمان در همه ابعادش امری کاملا ضروری است پس زنده باد مبارزه تا رسیدن به خود مختاری...
ملت بلوچ قادر به دفع ستم و رقم زدن پیروزی است با توکل بر ذات خداوند ناصر
بلوچ در بلوچستان بقایش بسته به مبارزه است.
تنها اهرمی که حجم سنگین ظلم را در ابعاد مختلف سیاسی نظامی اقتصادی و امنیتی را بکنار خواهد زد مبارزه است.مبارزه خود دارای بخش هاو سلسله مراتبی است و گاهی بصورت مدنی و مسالمت و گاهی بصورت تدافعی وبرخورد و گاهی هر دو با هم ؛و در هر حال باید بدانیم این دشمن است که تعریف صحیحی از نوع تعیین میدان مبارزه را به شما خواهد داد.
متاسفانه در سرزمین من دشمن فاقد هر گونه شم و شعور انسانی و فاقد هر گونه پایبندی به اصول و قوانین بین المللی می باشد و تنها راه سکوت مخالفت و اعتراض را در سرکوب و ترور می پندارد و بدین طریق بوده که هشتاد و هفت سال ملت من در سایه ظلم دو حکومت شاه و آخوند هزاران قربانی و از نقطه نظر اقتصادی به صدها سال به عقب نگه داشته شده و تنها نگاه امنیتی و ترور و فقیر سازی حاکم بوده است.
بدین سان است که در مقابل چنین سیاست و رویکردی مبارزات مدنی و سیاسی به بن بست و در معرض اتهام و اعدام و ترور قرار دارند.
و تنها گزینه باقی مانده برخورد و دفاع است .
مبارزات دفاعی گر چه با مشکلات؛فراز و نشیب ها ؛و گره خورده با خون اما در پایان نعمت بزرگ رهایی از ستم ؛ امنیت و امید را به همراه خواهد داشت.
در چنین شرایطی ملت بلوچ باید تمامی استعدادها و توانایی های خود را در راستای تقویت نیروی های نظامی دفاعی صرف و با امید و خوشبینی و خوش باوری کامل در جهت رسیدن به اهداف و آرمانهای بزرگ خویش قدم برداشته و از ناملایمات و سختی ها و بگیر و ببندها هراسی به خود راه ندهند.
بهای نجات از ستم صبر در مبارزه است و نتیجه صبر؛ رسیدن به امنیت و آزادی از ستم است.
پس صابر باشیم که ما قادر هستیم با توکل بر ذات خداوند ناصر بر ظلم پیروزی شویم و این پیروزی نیازمند همه دستهای ناصر است که در چارچوب قلم و بیان مدافع دستهاو سینه های سپر شده فرزاندانمان در میدان دفاع و نبرد باشند.
محمود بلوچ
‫#‏بلوچ_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment