Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

" دوستان و نخبگان بلوچی که مداح و ثناگوی رژیم و دولت تدبیر و امید هستند"


" دوستان و نخبگان بلوچی که مداح و ثناگوی رژیم و دولت تدبیر و امید هستند"
در هفته گذشته و روز های اخیر در چندین شهر بلوچستان شاهد کشته شدن مردم بی گناه و مظلوم بلوچی بودیم که بدون ارتکاب جرم و حکم قضایی توسط نهادهای امنیتی و انتظامی و با شلیک تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفته و کشته شدند.
ژانداران و ماموران انتظامی ، لجام گسیخته به جان مردم بلوچ افتاده اند و بی دلیل به هرکسی که بخواهند و احساس بکنند شلیک میکنند و می کشند و ظاهرا جان مردم عادی بلوچ برای ماموران انتظامی اهمیتی ندارد و تا جایی که توانسته اند جوانان و مردانی که سرپرست خانواده های فقیرشان بوده اند را بدون دلیل کشته اند.
متاسفانه هیچ دادگاه منصف و قاضی و یا دادستان عادلی در بلوچستان وجود ندارد تا جلوی این ماموران انتظامی را که بی دلیل بر سر مردم شلیک می کنند را بگیرد!!! جای تاسف و دریغ از یک قاضی و دادستان بلوچ در دادگاه های بلوچستان ....
دوستان و نخبگان بلوچی که این روزها بعضی هاتون با انتصاب چند بخشدار و شهردار بلوچ به ، به به و چه چه گفتن مشغول شده اید، آیا میدانید که واقعا مردم بلوچ در تقلای زنده ماندن و کشته نشدن در شهرها و جاده های بلوچستان در ترس و ناامنی زندگی میکنند ؟؟؟ و آیا میدانید که مردم از دست نیروهای نظامی امنیت جانی ندارند و هر لحظه ممکن هست در کمین نیروهای انتظامی بیفتند و کشته شوند؟؟؟ چند روز پیش جوانی ( عکس بنده خدا در ذیل آورده شده است) برای تهیه مایحتاج زندگی ، خرید نان از خانه بیرون میاید و هرگز دیگر به خانه بر نمی گردد و پسر 2 ساله و همسرش در خانه منتظرش هستند در حالی که پدر توسط ماموران نیروهای انتظامی بدون هیچ دلیل ، بهانه و عذری کشته می شود. کجاست رحم ، مروت و رحمدلی در بین حاکمان نظامی ایران ؟ که اینچنین به مردم بیگناه حمله میکنند و می کشند و کسی هم نیست در قبال کشته شدن این جوان بلوچ دادگاهی عادلانه تشکیل دهد و مامور و یا افسر قاتل را مجازات کند؟؟؟
از نمایندگان بلوچ و دوستانی که این روزها در فرمانداری ها ، بخشداری ها و شهرداری ها به قول خودشان با درایت دولت تدبیر و امید پست گرفته اند میگوییم مبارکشان باشد ولی اگر شاهد این حوادث خونین در بلوچستان هستند و سکوت اختیار کرده اند باید بدانند که سکوت علامت رضایت و تایید عمل قبیحانه ماموران رژیم هست و در عمل نسبت به این جنایات با رژیم همکاری دارند و مسول خون مردم بیگناه بلوچ هستند.
و اگر شماها نمی توانید از حق و حقوق مردم بلوچ در مقابل ماموران نظامی گستاخ و آدمکش دفاع کنید پس جای شک و تردید نیست که جنابعالی ها نیز بنابه مصلحت شخصی و اقتصادی خود وارد گردونه بازی با رژیم شده اید که دو سر این بازی باخت جدی برای خودتان هست.
1- عدم اعتماد مردم به شما در مقابل حل مشکلات اجتماعی ، امنیتی و معیشتی شان
2- عدم اعتماد رژیم به شما بدلیل بلوچ بودن و استفاده ابزاری از شما ،
رژیم به صرف اینکه توانسته هست در پایین ترین رده های اداری از نیروهای بلوچ استفاده کند پروپوگاندای عدم تبعیض بین اقوام را راه اندازی میکند.
شما دوستانی که دست در دست رژیم برای نابودی مردم بلوچ کمر همت بسته اید بترسید از روزی که در آینده تاریخ بلوچستان اسم شما بعنوان خیانتکار قوم معرفی شود و اگر واقعا میدانید و مطمنید کاری از دستتان بر نمی آید پس لااقل بر مشکلات اجتماعی مردم بلوچ نیافزاید چونکه مردم بلوچ خود خیلی آزار از سوی حاکمیت دیده اند و حافظه تاریخی مردم بلوچ در بیاد سپردن قاتلان و خیانتکاران خیلی قوی هست.
منصور بی باک
استهکلم - سوئد
دوشنبه 15 سپتامبر

No comments:

Post a Comment