پس از ضرب و شتم یک جوان در کانکس پلیس راهنمایی و رانندگی در بازار چابهار، مردم با پلیس درگیر شدند و این درگیری تا یک ساعت بطول انجامید.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، و رسانه های اجتماعی، اوایل شامگاه دوشنبه 22-9-2014 در بازار چابهار پلیس راهنمایی و رانندگی یک جوان موتورسوار بنام «شکیل قادری» را پس از جریمه نقدی بداخل کانکس خود انتقال داده و بشدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

این برخورد با اعتراض و سپس درگیری رهگذران با پلیس روبرو شده و مردم اقدام به بستن خیابان کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان شدند.
پس از چند دقیقه پلیس ضد شورش برای متفرق کردن مردم در محل حاضر می شوند و به این ترتیب درگیریها شدت می یابد.
یکی از حاضران در محل به گزارشگر هرانا گفت: «این چندمین بار است که این نوع درگیری که مقصر اصلی آن پلیس راهنمایی و رانندگی و یا نیروی انتظامی است رخ می‌دهد. چند ماه پیش نیروی انتظامی یک جوان بلوچ را دقیقا در همین محل زیر می‌گیرد و مردم اعتراض می‌کنند و با پلیس درگیر می‌شوند."
گفتنی است، طبق یکی از عکسهایی که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته فرماندار چابهار برای آرام کردن مردم در محل حضور می شود. 
 

از سوی دیگر  ایرنا، خبر گزاری رسمی ایران در گزارش روز سه شنبه 23-9-2014 نوشت: "احمد علی موهبتی ' دوشنبه شب پس از حضور در جمع تعدادی از مردم چابهار که در اعتراض به رفتار پلیس تجمع کرده بودند در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: بر اساس بررسی های انجام شده ظاهرا راننده خودروی 405 در مقابل دکه روزنامه فروشی برای خرید روزنامه در محل توقف ممنوع ، توقف می کند و مامور راهنمایی و رانندگی نیز سعی در اعمال قانون داشته که راننده با اصرار درخواست عدم صدور قبض جریمه می کند و همین مساله باعث انتقال وی به داخل کیوسک نیروی انتظامی می شود."

به گفته وی، مشاجره بین راننده و ماموران راهنمایی و نیروی انتظامی و برخورد آنان با یکدیگر آن هم در معرض دید عابران پیاده و مردم باعث تجمع شماری از شهروندان و اعتراض به رفتار پلیس می شود.

رییس شورای تامین شهرستان چابهار با اشاره به اینکه به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر در جمع معترضان حضور یافته و این حادثه مدیریت و جمعیت متفرق شدند تصریح کرد: "همچنانکه به مردم قول صریح داده ام ، این حادثه از سوی مسوولان امر در حال پیگیری است و ماموران حاضر در صحنه نیز در حال بازجویی هستند."

به گفته وی، چنانچه قصور و تخلفی از سوی ماموران در این حادثه روی داده باشد بر اساس قانون برخورد خواهد شد، چراکه رعایت حقوق مردم و شهروندان نخستین وظیفه دولت و حکومت است و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

فرماندار ویژه چابهار تاکید کرد: "هم اینک فرایندهای اداری و قضایی در حال پیگیری است و در نخستین فرصت اطلاع رسانی لازم به مردم شریف چابهار انجام خواهد شد."

2-Baluchistan
ALI(مهمان)
سه شنبه 27 ذو القعدة 1435هـ - 23 سپتامبر 2014م KSA 16:18 - GMT 13:18
ma Baluchim, irany nistim, hame shoghlhaye bala tavasote ghair bumiha tasarof shode, mardome Baluch az na edalaty hokumat khaste shodand, mardom azady mikhahand, mikhan be zabae kheshun harf bezanan, Aslan zabane madary ma Farsy ke nist, moshty dozd omadand va mamlekate baluchistano gharat mikonanan, beryn guretuno gom bekonin. beh omis Baluchistany AZAD.
3-به‌‌‌ به‌‌‌ چه خبر مهمی‌ بود!
فرهاد(مهمان)
سه شنبه 27 ذو القعدة 1435هـ - 23 سپتامبر 2014م KSA 16:15 - GMT 13:15
به‌‌‌ به‌‌‌ چه خبر مهمی‌ بود!فقط شما این خبرها را دارید از بس که خبرگزاری معتبری هستید!
4-کشتار مردم بلوچ (2)
بلوچ(مهمان)
سه شنبه 27 ذو القعدة 1435هـ - 23 سپتامبر 2014م KSA 15:10 - GMT 12:10
این امر سرکوب و حکم تیر در بلوچستان آنقدر عادی و روزمره شده که به ندرت اخبار آن به بیرون درز می کند. اما تظاهرا ت اعتراضی چابهار بسیار گسترده بود و تا بیش از سه ساعت به طول کشیده شده. مردم از این حالت اشغال و سرکوب و کشتارهای فراقانونی بومی های سنی بلوچ توسط مامورین غیر بومی وشیعه خسته شده اند و جانشان به لبشان رسیده. گروه های حقوق بشری در خارج و فعالان بلوچ مثل دکتر عبدالستار دوشوکی که همیشه در العربیه مقاله می نویسد چرا سکوت کرده اند.
5-کشتار مردم بلوچ (1)
بلوچ(مهمان)
سه شنبه 27 ذو القعدة 1435هـ - 23 سپتامبر 2014م KSA 15:08 - GMT 12:08
در بلوچستان، ضرب و شتم و زندانی کردن مردم بلوچ توسط مامورین انتظامی در شهرها و مرزبانان در نواحی مرزی یک امر روزمره و عادی است. چند هفته پیش دو بلوچ در ایرانشهر توسط پلیس کشته شدند. دو هفته پیش یک بلوچ در سراوان توسط پلیس کشته شد. هفته پیش یک خانواده در خاش توسط پلیس در اتومبیل خود کشته شدند. اگر یک فلسطینی توسط اسرائیل کشته می شود، رژیم جمهوری اسلامی سر و صدا فراوانی می کند. اما شهروندان بیگناه بلوچ هر هفته توسط نیروهای انتظامی، بسیج سپاه و مرزبانان جمهوری اسلامی کشته می شوند.
6-گردن شکون خامنه ای مردنی بی پروستات
اسکندرشاه ایران تو دهن زن خامنه ای(مهمان)
سه شنبه 27 ذو القعدة 1435هـ - 23 سپتامبر 2014م KSA 15:01 - GMT 12:01
پلیس ایران و نیروی انتظامی ایران بی فرهنگترین و بی ادب ترین قشر اجتماعی جامعه ایران هست که بی اخلاقی و وحشیگری و بی تمدنی از صفات بارز نیروهای این نظام سازمانی است.گستاخی نیروی پلیس و خودفرض کردن بر قانون در بین افراد این نیروی فاشیستی و ضدمردمی ایران به حدی هست که برخورد و ضرب و شتم جوانان ایران آنهم با وسایل پلیس ضدشورش همچون باتوم و پنجه بوکس و انواع و اشکال گازهای شیمیایی جز وظایف پلیس وحشی ایران هست. خوی انتقام گیری از جوانان این ملت از سوی پلیس بی تربیت ایران موجب شده تا همیشه این نیروهای کثیف ضدجامعه ای ایران بدترین و وحشی ترین برخوردها را با جوانان ایران داشته باشند. پلیس کثیف ایرانی