Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

در فیلم شور شیرین که از شبکه سه سیما ایران پخش شده است تمامی مقدسات ملت کورد به توهین گرفته شده است و کوردها را بعنوان مردمی شرور و یاغی،سر بُر، دزد و ضد دین که مساجد را به آتش میکشند و مشروب خوار معرفی شده اند.


دوستان گرامی
در فیلم شور شیرین که از شبکه سه سیما ایران پخش شده است تمامی مقدسات ملت کورد به توهین گرفته شده است و کوردها را بعنوان مردمی شرور و یاغی،سر بُر، دزد و ضد دین که مساجد را به آتش میکشند و مشروب خوار معرفی شده اند. اینکه کسی بدون دین و یا مشروب خوار باشد به خود آن شخص مربوط میشود اما اینکه سعی در تحریف حقایق شود و یک ملت به تمسخر و توهین گرفته شود غیر قابل بخشش است.
در این فیلم مبارزین کورد و سنبلهای ملی کورد همگی بعنوان ارازل و ... معرفی شده اند که چشم به مال و ناموس دیگران دارند و در کل کوردها را مردمی مزدور و بی سواد معرفی میکنند.
جالب است که خود سوژه های فیلم که در مورد آنان فیلم درست کرده اند بدست دولتمردان ایران در اروپا و کوردستان ترور شده اند.
آنها دم از این میزنند که کوردها سر میبررند!!! تاریخ و قارنا و قلاتان شاهد هستند که پاسدارها بودند که سر مردم بی گناه و زن و بچه را بریدند.
آنها کوردها را دزد خطاب کرده اند!!! اما همه مردم ایران بخاطر دزدیهای شما سردمداران است که اکنون گرسنه ترین مردم جهان هستند و فقر بیکاری بی داد میکند.
آنها کوردها را متهم به مشروب خواری میکنند!!! می بخور، منبر بسوزان اما مردم آزاری نکن... مردم آزاری کار شماست.
ارازل و اوباش بودن در خون هر بسییجی میباشد و مزدوری هم تنها برازنده ساندیس خورها است...
و در آخر همه شهیدان رراه آزادی کوردستان و همه احزاب کوردی در خاک خود و از شرف و ناموس خود و سرزمین خود دفاع کرده اند و بی شرف کاوه و کاوه مانندها هستند که از خراسان برای سررکوب ملت مظلوم کورد به کوردستان رفته اند و سعی کرده اند در خاک آنان، به ناموس و شرف کوردها تجاوز کنند که نهایتا به سزای اعمال خود رسیدند و به درک رفتند.

No comments:

Post a Comment