Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه اعلام موجودیت جنبش جیش النصر


اطلاعیه اعلام موجودیت جنبش جیش النصر
بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب
بدینوسیله جنبش دفاعی جیش النصر به صورت رسمی فعالیتهای خود در بخشهای نظامی ، سیاسی و فرهنگی را آغاز نموده و با تکیه بر باورهای اسلامی و دینی و با اتکا بر ذات احدیت که ناصر مظلومان و ستمدیدگان است اعلام موجودیت می نماید.
جیش النصر جنبشی برخاسته از بطن جامعه اهلسنت ایران و ملت مظلوم مسلمان بلوچ است که سالهای متمادی را تحت سیطره ظالمان و ستمگران سپری کرده و طعم تلخ جنایتهای وحشیانه صفویان ستمگر را چشیده و برایشان راهی جز مقاومت در برابر ستمگران متجاوز و اشغالگر باقی نمانده است.
جیش النصر یک جنبش اسلامی است که معتقد به ارزشهای اسلامی است و در مقاومت خود را متعهد به پاسداری از ارزشهای اسلامی می داند و بر اعتدال و میانه روی و امت وسط تاکید دارد.
جیش النصر با منشوری جدید و مرامنامه ای مستقل راه مبارزه و مقاومت اهلسنت ایران را که با خون و فداکاری شخصیتهائی همچون مولوی عبدالملک ملازاده و امیر عبدالمالک ریگی آبیاری شد ادامه می دهد و با استفاده از تجربیات گذشته بهترین روش را برای جهاد و مقاومت جهت رزمندگان سلحشور ترسیم خواهد کرد.
عمده ترین اهداف جیش النصر عبارت هستند از :
1: بسیج عموم مردم اهلسنت و ملت مسلمان بلوچ علیه صفویان متجاوز
2:دفاع از مردم مظلوم اهلسنت
3: سرنگونی نظام طاغوتی ولایت فقیه
جیش النصر بدون توجه به حساسیتهای سازمانی به ترویج گفتمان جهاد و مقاومت علیه نظام جبر و ستم ایران پرداخته و تا رهائی مظلومان به جهاد و مبارزه ادامه خواهد داد و از همه اندیشمندان ،علمای بزرگوار ، دانشگاهیان محترم و عموم جوانان می خواهد در این مسیر مجاهدان جیش النصر را یاری دهند.
رهبری جیش النصر به استاد مجاهد عبدالرئوف ریگی که عمرش را با تعلیم و تعلم و جهاد و مقاومت گذرانده است واگذار شده است و رزمندگان مقاومت بر دستان این مجاهد بزرگوار بیعت نموده اند تا راه جهاد را با سرپرستی و راهنمائی ایشان به پیش برند.

زنده باد جهاد و مقاومت
زنده باد اسلام
مرگ با عزت بهتر است از زندگی با ذلت
الا ان نصر الله قریب
جنبش جیش النصر ایران

No comments:

Post a Comment