Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate


س از انتشار گزارش تصویری و خبری در ایرنا از روستای کوچو در شهرستان قصرقند که مدرسه آن از سوی آموزش و پرورش به اجاره داده شده و دانش آموزان مجبور به تحصیل در خرابه ها شده اند، علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در ابتدا موضوع را تکذیب کرد، اما پس از انتشار نامه های آموزش و پرورش و فیش پرداخت اجاره بهای مدرسه در رسانه ها، نخعی با عقب نشینی از موضع قبلی خود اظهار داشت: اهالی تلنگ خبرنگار ایرنا را فریب داده اند و با صحنه سازی قصد داشته اند برای روستای خود امکانات جذب کنند!
در واکنش به اظهارات مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، اهالی تلنگ نامه اعتراض آمیزی را منتشر کردند که متن آن در زیر می آید: .
به استحضار می رساند موضوع اجاره مدرسه راهنمایی دخترانه هدف به شرکت سرند گلوبال و تحصیل دانش آموزان در خرابه که نام دبستان شهید دهمرده روستای کوچو می باشد را ما مردم با دعوت از مسئولان و اصحاب رسانه خبرگزاری ایرنا که تشکر خالصانه از آنها داریم را به بخش تلنگ دعوت کردیم تا آنها را انعکاس دهند.
چرا که بیش از 13 سال میگذرد و دانش آموزان دبستان شهید دهمرده در خرابه و طویله درس می خوانند حالا که زحمت کشیده اند گروه گروه از مسوولان آموزش و پرورش قصرقند - دشتیاری و مرکز استان با صحنه سازی و آوردن یک کانکس بدون امکانات و برق در حضور حراست آموزش وپرورش قصرقند دانش اموزان را بزور وارد کانکس کرده و از آنها فیلم و عکس گرفته اند تا بگوید ما مردم دروغ می گوییم.
بدانید ما مردم عادت به دروغ گفتن نداریم. از مسوولان آموزش و پرورش خواهشمندیم از شما مدرسه نمی خواهیم اما معتمد ما را، روحانیون ما را و مسوولان محلی ما را تهمت دروغ و اتهام جوسازی نزنید که درآن دنیا باید پاسخگو باشید/ ایرنا
..........................
کارگاه آموزشی شهروندیار

No comments:

Post a Comment