Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تکاندهنده؛ تجاوز ناظم حزب اللهی به دانش آموزان


تکاندهنده؛ تجاوز ناظم حزب اللهی به دانش آموزان
از صفحه فیس بوک یک روزنامه نگار ایرانی
بخوانید و اطلاع رسانی کنید
روز گذشته بنده خدایی به دفتر روزنامه زنگ زد و در حالی که بغض داشت سخن گفت که حیرت انگیز بود. فرزندش در دبستانی در کیلومتر 12 جاده مخصوص تهران - کرج تحصیل می کند و متوجه شده که پسر او توسط ناظم مدرسه مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.پس از شکایت نیز کاشف به عمل آمده که فاجعه بیشتر از این حرفا بوده و حداقل از همان مدرسه 16 شکایت در همین باب صورت گرفته است.این مرد می گفت تمام این 16 نفر نیز مورد تجاوز آقای ناظم قرار گرفته اند و تعداد دیگری هم تجاوز بوده که آنها از ترس آبرو شکایت نکرده اند.این پدر که در صدایش اندوه فراوانی بود ادامه می داد که متاسفانه با وجود چنین جنایتی ناظم مدرسه با قید وثیقه آزاد شده است.وی همچنین ابراز می داشت که مسئولین مرتبط نگذاشته اند کوچکترین خبری از این موضوع به رسانه ها درز پیدا کند.او تمنا داشت که تا جای ممکن رسانه ها روی موضوع مانور دهند.
به این بنده خدا گفتم تقریبا هیچ رسانه مکتوبی نمی تونه چنین خبری رو کار کنه چون اصولا اینجا رسانه آزادی وجود ندارد و رسانه ها خصوصا روزنامه ها در انواع و اقسام محدودیت ها هستند.
چند روز است به طور ویژه خبرگزاری های تسنیم و فارس که هر دو وابسته به سازمان های نظامی و امنیتی هستند خبرهایی رو مبنی بر آمار بالای تجاوز در غرب روی خروجی خود قرار می دهند.واقعا به این جماعت ... چه باید گفت؟

No comments:

Post a Comment