Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

آغــاز فــروپــاشـــی کشـور انگليـس ساختــه ايـــران محمـــد کريــم بلـــوچ

آزمايـش سياســی و خونيـن کشــور سازی ( ايران سازی) و ملــت سازی ( ملت ايران) بــر دريايـــــی از خـــــون بلـــــوچ، تـــــورک آذری، تورکمـــــن، عـــــرب الاحـوازی ، کــــــورد و لــرکه بـر اســاس طــرح استعمــار پيـــــر انگليـس بعـد از جنـگ جهـانی اول با سبعيــت آغــاز شــد به شکســــــت حتمـــی خـود نزديک شـــــده اســـــت.
 
http://www.youtube.com/watch?v=bsArtMTCIvI

فاشيستهــای تماميت خواه پارس آميختـه به خرافات فرقه ای فروپاشـی کشور قلابــی ايران را در محاسبــــات زياده خواهانــــه خود گنجانيـده انـــد. از هميــــن روسـت که از طريـــــق « وزارت کشــور» خـود عجولانه اقدام به تغييراتــــی در نقشه های استانها کرده اند تا به مرزهای جديد مناطــق پارس نشين يا « فارسستــان»رسميـــــت بدهنــد. بر اساس طرحهـای جديد و تمدن ستيزانه فاشيستهــای پارس می خواهــنـــد فارسستـان را بزرگتــر کننـــد البتــه به قيمـت تجزيه و تقسيــم بلوچستـــان اشغالــی ، کوردستـــان، تورکمنستـــان، آذربايجان جنوبـــی، عربستــان (الاحــــواز ) و لرستــــان تا حتــی پس از فروپاشــی کشــور ساختگــی ايران غريــــزه زيــــاده خواهــی خــود را ارضــــا کننـــد.

فاشيسـم پارس و فرقه مافيايی حاکم که با تشديد کشتـــــار فرزنـــــدان آگــــاه بلـــــوچ، عـــــرب و کـورد آخرين تلاشهــــای بيهـــــوده را برای ترويج خرافات ولايت سفيهـی و طولانــــی تر کـردن عمـر سياه «امپراطوری ايران » می کنــد با نــدای طنيــن افکــن : « آذربا يجــــان جنوبـــی ايران نيســـــت» در تبريــز ضربــه فنـــی شـــــد.
http://www.gaip.biz/index.php/farsca/4636-2013-02-28-18-10-38

سياستهــای تبعيض گرايانه و شونيستـی، سرکوب و کشتارانسانهـای بيشمــار برای حفظ منافع ملت ستمگــر، گنده گويـی و خودبزرگ بينـی فاشيستهای مذهبــی وشونيستهای غير مذهبـی، حربه های حکام برای ايجاد رعب و وحشت به شکســت انجاميده انـد. طلســم ترس از فاشيستهــای خون آشــام نه تنهــا در آذربايجان جنوبــی بلکـه در تمــام سرزمينهـای اشغالـی شکستـه شــده اسـت. شعـارفاشيستــی « چو ايران نباشد تن ....مبـاد ----- بدين بـوم و بر زنده يک تن مباد » که چيـزی جـز پـوچ گرايی مطلــق نسيــت مصــــرف نــــدارد. پارس می خواهــــد باشــد يا نباشــــد ايران به سرعــــت بطــرف فروپاشـی پيــش می رود. فارسستـــان در بهتـــرين حالـــت عاقبـــــت صربستــــان را خواهـــــد داشــت البتــه با يک فـــرق بزرگ.

قربانيـان جنايات و جنگ افروزيهــای صربهـا يعنـی بوسنيايــــی ها، کرواتهــــا، آلبانهــــای کوزو، اسلونــــی هــا و مقدونــــی هــا پس از کمابيش دو دهــه مهاجمــان سرافکنـــــــده صرب را بخشيــــــده و با عملـی کردن يکـی از ارزشهــــای انسانی يعنی « گذشـــــت جمعـــــی » صربستــان ايزوله شـده رابحـال خود رهـا کردنــد.
اما ملـتــهای در فقــر نگه داشته شــده وزجرکشيــده کـورد، بلــوچ، تورکمــن، عــــــرب، لـروتـورک آزری با فارسستــان، فاشيستهــای جنايتکار پارس وفرقــــه خرافاتـی و تبهــــــکار ولايت سفيــه چه برخــــــوردی خواهـنـد کـرد آنرا آينــده نشــــــان خواهـــد داد.

تاريخ پرفاجعــه هشتاد وپنــج سالــه کشور قلابی ايران بيانگــــــرآزمايشــــــی است سياســــی و ضدبشــــــری که به قيمت جـان بيشماران بيگنـــاه و تخريب زندگی دههــــا ميليــــون انسان تمام شده اســــت. تمرکــــز قــــدرت در تهران و بدست فاشيستهای زرپرست و تنگ نظر پارس دههــــا ميليــــون بلــــــوچ، کـــــورد، تو رکمــــــن، لــُر، تورک و عــــــرب را از زندگی عـــادی محـــروم کرده است. حکام شونيست و برتری طلب فارس از پيشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم غير پارس آگاهانه جلوگيری کرده اند تا فارسستان و شهرهای پارس نشين پيشرفتـــه و مـــدرن شونـد.

حاکميت فاشيستی و نامشروع آخوندی با بکارگيری منابر و مساجد، سپاه مافيايی و اطلاعات، زر و تزوير، شکنجه گاه و زندان، قتل و غارت خود را جاهلانه حکومتی ابدی قلمداد کرده و با قلدری از ميليونهــــا انسان می خواهــد تا بجای انديشيـدن بـه آينــده ای روشــن و تقــلا برای زندگی شايسته نوع انســان به چاه تاريــک جمکــران چشــم بدوزنـد. امــا به همــت و اراده راسخ ميليونهــا انسان آگاه "ابديــت" اين حکومت خوشبختانــه کوتاه مدت خواهد بود.

نويسندگان و تحليلگــران شونيسـت پارس چه دولتـی و چه غيـر دولتـی، چه مذهبـی و چه لائيـک در صدهـا مقالـه و تحليلهـای طلبکارانه به شرايـط کنونـی در ايران ،حاکميت آخوندها و آينـده باب طبع خود پرداخته اند تا موذيانــه زمينه را بـرای ادامه اشغـال سرزمينهـای متعلــق به غير پارسهـا و تسلـط شونيسـم ضد بشــری پارس فراهـم کننـد. زيرا منافــعِ ملــت ستمگـر پارس برای همگی شــان مرکزيت داشتـه و مقــدس اســت.

اگرچه برخی از اين آقايان بيش از يکربع قـــرن است که در جوامع آزاد اروپا و امريکا زندگی می کنند اما باز هم تئوريهای کهنه و برتری طلبانه را نشخوار می کننــد. بـرای ادامــه برتری سياسـی ـ اقتصادی ملت پارس و ادامـه ستم چندگانه بر ملتهــای در بنــد و به جـای تشکيــل حزب يا سازمانی برای فارسستــان وجـــود « ملت فارس » را مــوذيانــه انکــار می کننـــد.

البتــه هنوزهم ديــر نيست و اين تئوريسيــن های عقب مانـــده می تواننـــد به خود اندکی زحمت دهند و بيانيه حقوق بشــر را برای يک بار هم که شده بخواننــد و احتــرام به وجــود ملـل و حقــوق انسانهـــا را بياموزنـــد.
اين باصطلاح تحليلگران وقاحت را بدانجا کشانده اند که با ناديده گرفتن سرکوب و کشتار بيرحمانه مردم بلوچ و بی توجهی به تبعيض های آشکار در بلوچستـــان اشغالــی و بدون شناخت ازمردم بلوچ و مبارزات آزاديخواهانه و ملی بلوچستان، ميليونها بلوچ راعوامل بيگانگان و مبارزان ملی ما را"تروريست" می دانند و خواهان سرکوب بيشتر مردم بيگناه بلـــوچ هستند.

اين نمونه ای از پديده شوم فاشيسم پارس است که مخالف ابتدايی ترين حقوق بشری است. تسلط مطلق اين پديده افراطـــی بر دستگاه فاسد دولتی ايران که محکوم به فناست وروزمرگی آن در تار و پـود جامعه عقب مانـده پارس حـــق حيات و زندگی عـــادی را از ما بلوچهــا سلب کـرده است. اعدامهـــای خودسرانه صرفا بخاطر بلـــوچ و سنـــی بودن، ترورهای روزانـــه، قطع دـــست و پاهای فعالين ملــی و سياســـی، تحقيـــر و تمسخـــر ميليونها بلـــوچ، تبعيض های آشکار، کشتـــار جنون آميز پير و جوان، همه کاره بودن اطلاعات و سپاه مافيايی، پخش اسلحه دولتـی بين باندهای تبه کار هــزاره و زابلــی، پارس تازی اوباشان زابلــی در سرزمين اجــدادی ما بلوچستان و جنايات نامحدود شان بلوچستـــان اشغـالــی را به شکنجه گاه بــدل کرده است.

فاشيستهــای افراطــی به ملل و افراد غير پارس احترام قائل نيستـنــد وحتی سران حکومتی آشکارا به تحقيــر و تمسخــر مردم غير پارس می پردازنــد. حکام خودکامه و فاقد صلاحيــت با غريزه های ابتدايی برتری طلبانه و زياده خواهانــه زندگــی ميليونهـــا انســـان را فدای منافع فرقه ای خــود می کننـــد.

استفاده از تجارب تاريخی برای استقـــرار دمکراسی و احقاق حقـــوق مليتهـــا جنبه حياتی دارد. با مشارکت و تصميم هر ملتـــی و اقدامات عملی مؤثـــر به فاشيستهای پارس هرگز فرصـــت آن داده نشود تا باز هم بعد از حکومت فاشيستی ـ فرقـه ای خامنــه ای سفـاک با همکاری قدرتهای خارجی، قدرت را در تهران متمرکز کنند.
نمايندگان آينده پارس بايد به وجـــود و حقـــوق ملل همسايه يعنی بلـــوچ، کـــرد، عـــرب، ترکمـــن و تـــرک آذری احتــــــرام بگذارنـــد. در غير اينصورت در يزد ، اصفهان ، شيراز و بخشهايی از تهران منـــزوی خواهند شد.
مردم پارس بايد دريابند و بفهمند که مليتهـــای همسايه به آقا بالا سر و قيم نياز ندارند. آنچه نياز است در وهله اول خـــروج فـــوری نمايندگان سياسی تهران و اشغالگران سرکوبگر ازبلوچستـــان و ديگر سرزمينهای اشغالـــی است.

متاسفانــــه ازسازمانهــا و احزاب مترقــــی و دمکراتيـــــک پارس که بــــه وجــــــود و حقــــوق مليتهـــای دربنــد احتــــرام قائل شونــد، تابحال خبــــری نيســت. تحليلگـران « مسئـول » و « روشنفکران مترقـی» پارس توجه داشته باشنـد که اولاً انکار وجود ملـت پارس بـی احترامـی به خويش و ملـت پارس است.ثانياً تشکيـل يک سازمان متمـدن پارس يا ارگان سياسـی مـدرن از ضروريات مبـرم جامعـه پارس است. ملــت پارس که بخش قابل توجهــى از آن بوسيله فرقـه ولايــت سفيــه استحمـار شـده و برکنـار چـاهِ جهــلِ جمکــران بيـهــوده چمباتمــه زده انـد و نسلهای آينده شان نياز اساسـی به روشنگری و آگاهـی دارنــد.

بايــد به ملـت پارس فهمانــد که انسانهـا برابر هستنـد و حق همه است که از حقوق برابر برخوردار باشنـد. به تاراج بـردن ثروتهای ملـی عرب، بلوچ، کورد، تورک و تورکمن، تماميت خواهـی اقتصادی، اشغال سرزمينهای متعلق به مـردم غير پارس و غصب حقوق همسايگان مغايـر با قوانيــن بين المللی و بر خلاف موازين شناخته شده دنيای متمـدن است.همچنيـن « روشنفکران مترقـی » پارس بايـد با خـود و ملت پارس صادق باشنـد و با کنار گذاشتــن مکر و حيله های شناخته شـده قبول کننــد که مشکـلات ملـل غيـر پارس با رفتـن احمدی نژاد فالانـژ و روی کار آمـدن موجودی ديگر حــل نخواهنــد شــد.

اساســی ترين مشــکل از مجموعــه مشــکلات بغرنـج سياسـی در ايران قلابــی تمرکـز قـدرت در تهــران، حاکميـت مطلــق شونيسـم پارس و فاشيســم خونخــوارفرقـه ای ( ولايــت سفيــه) در سرزمينهـای اشغالــی اســت.
مردم پارس بايد بفهمند که وجـــوه مشتـــرک ما با بلوچهـــای کيـــچ و گـــوادر در بلوچستـــان شرقـــی به مراتب بيشتـــر ازوجـــوه مشترک ما با پارس های نجف آباد و آباده است.

اين حـــق مسلـــم مـــردم در آذربا يجــــان جنوبـــی است که اگـــر بخواهنـــد به آذربا يجــــان شمالـــی ملحق شوند و کشـــوری واحـــد را تشکيل دهنـــد. چرا يک بسيجی شيرازی يا پاسداردارابی ازولايت پارس بلند شود با یک حزب الهی لبنانی بروند تبريز و خنجــــر بدســـت هياهـــو راه بياندازند کـــه « نه ما نمی گذاريم »؟
اگرمردم ترکمـــن صحـــرا نيز بخواهند با ترکمنســـتان شمالـــی متحـــد شونـــد اين مسئلــه و انتخاب ترکمـــن ها قابل احترام اســـت وهيچ ربطـــی به "جيش مهـــدی" يا حسن نصرالله مفت خور نـــدارد.

تشديــد مبارزات آزاديخواهانه، جـذب و شامل کردن نيروهای جــوان و فداکــاران مترقــی در صفــوف مبارزان ملــی با در نظر داشتــن و رعايت دقيــق مسائل امنيتــی چه در کردستــان شـرقــی و بلوچستــان غربــی، چه در آذربايجــان جنوبــی و تـو رکمنستــــان جنـوبـی ، چه در لرستــان و الاحوازعربــی مناسب ترين جــواب به سياستهــای ضدبشـری و مخــربِ فاشيستهــای تمـدن ستيــز پارس است. گستـرش هشيارانـه ارگانهای مردمــی و سازمانهـای ملــی باعث گستــرش مبارزات حــق طلبانه ملـــی و تضمينـــی برای آينـــده آزاد اســت.
حرکــت حزب دمکرات کوردستان و کوملـه کوردستان در مسيـر يکپارچگی و اتحاد در صحنه عمـل، رشد چشمگيــر حزب حيـات آزادی کوردستـان، جذب و آموزش نيروهــای جـوان نشانـی از آينــده نگــری، عملکــرد سنجيــده ومسئـولانـه احـزاب کوردستـــان اشغالــی است.

در بلوچستـــان اشغالــی نيز خوشبختانه روز به روز تعـــداد بيشتـــری از جوانان آگاه و مسئول بلـــوچ به صفوف مبارزان ملـی و سرمچاران می پيوندند. جوانانی که با تمــام وجود تجربه کرده اند و به اين نتيجه رسيده انــد که راهــی جز مبارزه برای رسيــدن به آرمانهـــا و حقوق ملـــی مان نداريـــم.

سپاه مافيايـی صفوی صفـت بدستـور مستقيم خامنه ای سفاک و نمک نشناس مامور امنيت اشغالگـــران در بلوچستـــان اشغالــی اسـت. در اثر عجـــز و ناتوانــی سپاه مافيايی به مسلح کردن زابلی های بيگانه در سطحی وسيـــع دست زده اند.البته سعی در فريب دادن برخی از بلوچهـــای بيگناه را هم دارند تا آنان را مسلح کرده و به جنگ با مبارزان ملـــی و سرمچـــاران بلوچستـــان بفرستنـــد.


مبارزان آزاديخــواه الاحــواز با فداکاريهــای قابل تقدير موفــق شده انـد تا نـدای حق طلبـــی خود را به گوش جهانيان برساننــد. جنبش ملی سازمان يافتـــه و مردمی عرب درالاحواز در حال رشـــد و پيشرفــت اســـت.

فرزنــدان زنده ياد پيشــه وری در آذربا يجــــان جنوبـــی در حال سازماندهی و صف آرايی ملی هستنـــد . پلاکارد قرمـــزبا پيـــام « آذربا يجــــان جنوبـــی ايران نيســــت » در شهرتاريخــــی تبريــــز فاشيستهـای تاريک انديش پارس را چنان مات کرد که هنوز گيج هستنــد. آرمان الحاق و اتحاد با آذربا يجــــان شمالــــی در افکار روشــــن بسياری ازجوانان ترک زنده اســـت. شخصيتهــــای فرهنگی ـ سياسی و دانشجويان ترک به درجه ای ازفداکاری رسيده انــــد که برای دفاع ازهويــــت و زبان ملــــی خويش جان نثــــاری می کننــــد.
احزاب ملـــــی تورکمـــــن صحـــرا نيز زنـــــده هستنـــد و جوانان تورکمـــــن را بســـــوی آينـــده ای آزاد سازماندهی می کننـــد.

انسجــــام و گستــــرش تشکيلاتــــی احزاب ملــــی در کردستــــان شرقــــی، بلوچستــــان غربــــی، الاحــــواز، تورکمـــــن صحــــرا ، آذربا يجــــان جنوبـــی بهتريــــن تضميــــن برای استقــرار آزادی و حکومتهــــای مردمــــی در منطقــــه اســــت.
جنبشهــــای سازمان يافتــــه مــــلی هم اکنــــون در مرحلــــه ای سرنوشــــت سازهستنــــد۰ مرحلــــه ای که به يقيــــن می توانــــد به تشکيــل حکومتهای ملــــی ـ مترقــــی در بلوچستــــان غربــــی، کردستـــاان شرقـــی، الاحــواز، آذربا يجــــان جنوبـــی و تورکمنستــــان جنـوبــی بيانجامـــد.


پروشت ءُ پروش باتنــت ايرانءُ پاکستــان
آزات ءُ آباد بات گنجيـــــن بلوچستـــــــان
محمـــد کريــم بلـــوچ
بيسـت و هشتـــم ماه مارس
 
۲۰۱۳
 
http://baluchistan47.blogspot.no/2013/03/httpwww.html

No comments:

Post a Comment