Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

پیام نوروزی زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان سیستان و بلوچستان

با احترام اینجانبان زندانیان سیاسی زندان زاهدان فرارسیدن سال ۱۳۹۲ خورشیدی و آغاز بهار طبیعت را به تمام ملت عزیز ایران به خصوص به خانواده های زندانیان سیاسی تبریک عرض نموده و امیدواریم در این سال جدید همه آنها از بند اسارت آزاد گردند .
 اینجانبان از صمیم قلب آرزو داریم که با تغییر سال و آغاز بهاری نو و تحول طبیعت وضعیت ملت شریف ایران نیز که واقعا بحرانی و وخیم می باشد با تغییر نظام سیاسی حاکم بر مملکت بهبود یافته و طوری گردد که ملت بزرگوار ایران به جایگاه واقعی خود در بین ملت های دنیا دست پیدا کند .
همچنین اینجانبان همبستگی خود را با سایر زندانیان در تمام زندانهای ایران اعلام نموده و برای همگی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و از تمام مدافعان حقوق بشر سراسر دنیا و سازمانهای بین المللی تقاضامندیم که برای آزادی و نجات اینجانبان تلاش و کوشش نمایند.
 و در پایان ، همگی به نیابت از سایر زندانیان سیاسی زندانهای ایران نهایت تشکر و قدردانی خود را از فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران اعلام می نماییم .
زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان
اسفند ۱۳۹۱
امضاکنندگان: ایرج محمدی ، محمد امین آگوشی ، احمد پولادخانی ، امیر طالب مرندی، حبیب ریگی، عبدالغنی گنگوزه ای، عبدالوهاب ریگی، نوید شجاعی، عبدالخالق شاهوزهی، حامد وکالت، عابد بم پوری، ناظر ملازهی، بشیراحمد حسین زهی، عمادالدین واضحی، هوشنگ شهلایی

No comments:

Post a Comment