Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

قابل توجه تک تک فرزندان بلوچ_حتما مروری بر این مطلب داشته باشید.و سعی شود در نشر و تکثیر آن نهایت همکاری را بنمایید.

برای اولین بار در طول تاریخ مبارزات بلوچستان، گامی مهم و اساسی در جهت نشان دادن عمق مظلومیت این قوم مظلوم برداشته شده است. گامی که در مراحل پایانی خود ان شاءالله تبدیل به نقطه عطفی خواهد شد در پیگیری های بین المللی وضعیت مردم بلوچستان.
برای تحقق این هدف لازم است که همه مان با این کمپین همگام و همراه شویم.
محمود بلوچ till کمپین جمع آوری اسامی کشته شدگان بلوچ
15 tim
قابل توجه تک تک فرزندان بلوچ_حتما مروری بر این مطلب داشته باشید.و سعی شود در نشر و تکثیر آن نهایت همکاری را بنمایید.
کمپین جمع اوری اسامی کشته شدگان بلوچ از همه عزیزانی که با ما برای نشر و جمع اوری اسامی قربانیان بلوچ همراهی و همکاری می کنند نهایت تشکر و قدردانی بعمل اورده و باشد تا با جمع اوری هزاران قربانی بلوچ در طی سیاستهای تبعیض آمیز و جنایتکارانه جمهوری اسلامی بتوانیم نام و یاد خاطر قربانیان را در کنار تهیه و تدوین سند جنایات تکمیل نماییم.
آنچه از زمان شروع بر سرکار آمدن جمهوری اسلامی در حق ملت بلوچ روا داشته شده تبعیض،کشتار_فقر و جنایت بوده است.پس از سالهای 1357 سیاست کشتار و قتل عام شروع شده و تا امروزکه در مرز سال 1395 هستیم ادامه دارد.تاریخ اعدام وکشتار فرزندان بلوچ برمی گردد به زمان سرکار آمدن جمهوری اسلامی _این جمله را بخاطربسپارید که وقتی سیستم حکومتی تبدیل و تغییر می کند و حکومت و یا دولتی جدید بر سر کار می اید تمام سعی آن دولت در راستای جبران خسارات و تبعیضات وظلمهای دولت و حکومت گذشته باشد،همه ما می دانیم و واقف هستیم که بلوچستان در سالهای قبل از انقلاب نیز از محرومیت وتوسعه نیافتگی وفقر ومحرومیت شدیدی رنج می برد ،با شروع انقلاب اسلامی که شعار آبادانی و برابری بود ملت بلوچ نیز همصدا با دیگر ملت ایران جمهوری اسلامی را با توجه به شعارهای اسلامی و انسانی اش پذیرفته و به آن رای دادند .اما در عمل ما مشاهده کردیم جمهوری اسلامی از بدو برسرکار آمدنش همان سیاستهای تبعیض گرانه و تزریق فقر ومحرومیت ،با برهم زدن ترکیب جمعیتی بلوچستان و با شدت بیشتری به امنیتی کردن جغرافیای بلوچستان پرداخت و بجای اینکه به شعار ابادانی و برابری عمل و در صدد جبران کاستیها و معضلات و مشکلات بیشمار مردم فقیر و محروم بلوچ بپردازد شروع به کشتار و قتل عام این ملت تحت انگها و اتهامات واهی و بی اساسی در راستا و تحت جرایم مواد مخدر،وابسته به بیگانگان ،همراهی با استکبار جهانی و وهابی و غیره پرداخت و اولین شعار بعد از تحکیم و تثبیت قدرت این بود که جنوب شرق کشور را گورستان اشرار می گردانیم.
در حالی که هیچ گونه شرارات و مخالفتی با جمهوری اسلامی وجود نداشته و آنچه وجود داشت فقر و محرویمت بود،فقر و محرومیتی که ملت بلوچ در طول سالها و ماهها با آن درگیر و در رنج بودند.بلوچستان امروز گواه بر سیاست تخریب و نابودی و قتل عام و سیستم فقیر سازی است ،حتی یک کارگاه و کارخانه و یا شهرک صنعتی و بنگاه درآمدزایی در طول 37 سال در بلوچستان احداث و سرمایه گزاری نشده تا حداقل از جمعیت 100% بیکار بلوچ یک درصد مشغول به کار در این بنگاههای اقتصادی گردند.
بجای اینک شعار این باشد که ما بلوچستان را اباد خواهیم گرداند تا ریشه فقر ومحرومیت ریشه کن شود و هیچ اثاری از سیستم ستم شاهی باقی نماند ،شعار دادند که ما بلوچستان را گورستانی خواهیم گرداند که در وجب به وجبش خون بلوچی در آن ریخته شود و این چنین شد.
و این چنین شد که عده ای در راستای اتهام جرایم مواد مخدر و عده ای تحت عناوین اشرارو عده ای تحت مشارکت و همراهی با گروههای مخالف نظام و عده ای تحت حمل مواد سوختی مثل بنزین و گازوییل کشی و یا در مسیر کولبری در مرز و چتربازی و عده ای در تعقیب و گریز و تیراندازی های خودسرانه نیروهای دولتی و عده ای در بیمارستانهای مختلف کشته شدند.
هم اکنون ما در صدد جمع آوری اسامی کشته شدگان بلوچ هستیم که در وجب به وجب و جای جای این خاک و یا در زندانها و بیابانها و شهرهای مختلف اعدام،تیرباران و کشته شده اند.
جمع آوری اسامی هزاران تن از فرزندان بلوچ که می توان امار حداقلی کشته شدگان را به بالای 50 هزار اعلام کرد نیاز دارد تا تک تک شما عزیزان با ما همراهی و همکاری کنید.
اسامی کشته شدگان طایفه خود را برای ما با ذکر نام و نام خانوادگی و مکان و محل و تاریخ شهادت برای ما ارسال نمایید.
در این کارجمعی در جهت زنده نگاه داشت عزیزان کشته شده با ما همراهی کنید.در حال حاضر ما توانسته ایم اسامی بیش از 1000 تن را جمع آوری نماییم.امید است با همکاری شما بتوانیم اسامی تمامی کشته شدگان بلوچ را جمع آوری نماییم و این امری غیر ممکن نیست.همکاری تک تک شما این امر را ممکن خواهد ساخت.
اسامی که در این کمپین آمده از منابع مختلفی چون، وسائل ارتباط جمعی رسمی دولتی ، بیانات مقامات رسمی ایران، گزارشات سازمان های بین المللی و ایرانی حقوق بشر، اخبار و اطلاعیه های گروه های جامعه مدنی و سازمان های سیاسی ایران، خاطرات منتشر شده ی زندانیان سابق، و تصاویرو مشخصاتی که بسیاری از شما عزیزان برای ما ارسال کرده اید،به دست آمده است.
و اگر چنانچه اطلاعات از منابعی به دست بیاید که امکان بررسی صحت آن وجود داشته باشد ،حتما در لیست فهرست کلی درج می شود.
محمود بلوچ
‫#‏بلوچ_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment