Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

کلاهبرداری 700 میلیاردی شرکت کیشکور خودرو از مردم بلوچ

کلاهبرداری 700 میلیاردی شرکت کیشکور خودرو از مردم بلوچ

عدالت نیوز:بنا به گزارشهای دریافتی شرکت کیشکور خودرو که متعلق به یک تن ازنیروهای بازنشسته سپاه می باشد در اقدامی با راه اندازی شرکت کیشکور خودرو به اخاذی و کلاهبرداری  از بسیاری از مردم بلوچ گشته و مبلغی بیش از 700 میلیارد تومان پول نقد را اخاذی و فرار نموده است.
بیش از هفصد میلیارد پول نقد مردم بلوچ توسط فردی که هویت او «سید احمد میر محمدی» بازنشسته سپاه پاسداران اعلام میشود تحت عنوان فروش خودروبه قیمتی پایین تر از بازار  توانسته است مبلغی بیش از هفصد میلیارد تومان از قربانیان بلوچ خود کلاهبرداری کند.
بگزارش عدالت نیوز عمده فعالیت این فرد که تحت نام شرکت «کیشکور خودرو» در بین مردم شناخته میشد در قسمتهای نیمه جنوبی بلوچستان متمرکز بوده است. بگفته یکی از مال باختگان به خبرنگار عدالت نیوز، آقای «سید احمد میر محمدی» دو سال قبل در زمان اوج گیری بحران شرکتهای خودرو سازی کشور با افتتاح یک دفتر صوری در تهران و ایجاد کانالهای ارتباطی با سرمایه داران بلوچ خود را یکی از قطعه سازان این شرکتها معرفی کرده است و ادعا نموده که قطعات بسیاری به شرکت ایران خودرو فروخته است و اکنون این شرکت بنا بر بحران موجود قادر به پرداخت بدهی خود به شرکت من نیست و به همین جهت ایرانخودرو به من پیشنهاد فروش اتومبیل به قیمت زیر بازار کرده است .
 اکنون در نظر دارم  این خودرو ها را در قبال دریافت پول پیش  بعد از چهل روز به قیمت زیر بازار تحویل مشتریان  بدهم.
یک تن از  این مال مالباخته در بخش دیگری از مصاحبه خود میگوید که این فرد شیاد جهت جلب اعتماد مالباختگان تا قبل از این مدت به صورت منظم خودروهای سفارشی مردم را به قیمت زیر بازار به قربانیان خود تحویل میداده است اما آخرین بار پس از دریافت پول بیش از ده هزار خودرو که جمع مبلغ آنها بیش از هفصد میلیار تومان میباشد، از کشور گریخته است. 
 بگزارش عدالت نیوز آخرین اخبار از سرنوشت « سید احمد میر محمدی» حکایت از آن دارد که این کلاهبردار  روز یکشنبه با پرواز ماهان ایر عازم کانادا شده است؛ همچنین تعداد بسیاری از مالباختگان این کلاهبرداری جهت پیگیری پولهای سرقت شده خود به تهران سفر کرده اند و قرار است جهت اعلام اعتراض خود در مقابل ساختمان مجلس تحصن بکنند. به گزارش عدالت نیوز بسیاری از کنشگران بلوچ بنا بر بعضی از گزارشها که تاکید دارند آقای « سید احمد میر محمدی» بازنشسته سپاه میباشند معتقدند این کلاهبرداری یک عمل سازماندهی شده از سوی نیروهای سپاه پاسداران میباشد.

No comments:

Post a Comment