Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

برخورد غیر قانونی پاسگاه مهرستان با یک کاسب کار

واحد بخش صالحی
رفتارهای خودسرانه ماموران نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان باعث مشکلاتی برای یک جوان کاسب بلوچ شد.

به گزارش کمپین فعالین بلوچ یک کاسبکار جوان  اهل سب ، به نام واحد بخش صالحی می گوید: "روز پنجشنبه 8 بهمن پس از اینکه 3 میلیون تومان لوازم اسباب بازی و ادکلن از چابهار برای مغازه خرازی خود در سراوان خرید کردم در مسیر راه ماموران پاسگاه مهرستان جلو ما را گرفته و با این حجت که کالاهای شما قاچاق است ما را به پاسگاه مهرستان منتقل کردند."
وی می افزاید: "رئیس آگاهی به من گفت که برای اینکه جریمه نشوی فقط نصف بار را صورت جلسه می کنیم ولی وقتی متوجه شدم نصف دیگر را برای خود بر می دارند قبول نکردم و گفتم من فاکتور دارم اگر می گوید کالای من قاچاق است پس بگذارید جور همه آن را بکشم. و اجازه ندادم که نصف آن را بر دارند."
صالحی می گوید: "علیرغم اینکه من به آنها اجازه ندادم و فاکتور را هم از من گرفته و ضمیمه پرونده کردند اما وقتی ادکلن ها را نگاه کردم نصف آن را ماموران برده بودند، من اعتراض کردم و گفتم که به "حفاظت" شکایت می کنم اما رئیس پاسگاه به من پرخاشگری و فحاشی کرد و برای من پرونده سازی کرد که باعث اغتشاش در پاسگاه شدم"

این کاسب بلوچ می گوید: "به هر دری زدم جواب نگرفتم، هم سرمایه من رفت هم قرار است جریمه شوم و هم برای من پرونده سازی کردند و جز شما کسی را ندارم که صدای مرا برساند لطفا صدای مرا به مردم و دولت برسانید که در سیستان و بلوچستان برای ما جوانان بیکار  چه کاری هست که غیر قانونی نباشد و جوانان مشغول درامد زایی باشند؟"

No comments:

Post a Comment