Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

جنایتی دیگر در بلوچستان ظلم زده من

 نارویی فرزند چراغ و یحیی رحمت زهی به ظن اینکه اتباع خارجی جابجا می کنند خودرویشان به رگبار گلوله بسته شده و این دو عزیز در دم به درجه رفیع شهادت می رسند.
تیراندازی بسوی خودروی این دو جوان بلوچ در حالی صورت گرفته که نیروهای خودسر فقط با ماشه روی تفنگ ایست و هشدار را اعلام کرده و هیچ گونه هشدار و ایستی از قبل به این دو جوان بلوچ نداده اند.
روند سیستماتیک قتل عام ملت بلوچ مدتی است سیر صعودی به خود گرفته وطی این سه ماه بیش از بیست تن از جوانان بلوچ با تیراندازی نیروهای جنایتکار به شهادت رسیدند و اتهام تمامی این عزیزان فقط ظن و گمان بوده و هیچ گونه اتهام و یا جرمی قانونی و غیر قانونی نداشته اند و تنها جرمشان بلوچ بودن بوده است.
آمار روزانه کشتار فرزندان بلوچ بدست نیروهای جنایت کار فراتر از آماری است که در رسانه ها وجود دارد و آمار واقعی بیش از این تعدا د است.
جسد شهید حیات نارویی صبح سه شنبه در زادگاهش نصرت آباد و جسد شهید یحیی رحمت زهی در زادگاهش شهر خاش به خاک سپرده شدند.
و این خاک سپردن جگر گوشه های بلوچستان کار و عمل روزانه ملت بلوچ است و پایان این جنایتها روزی است که احاد مختلف ملت بلوچ دست در دست یکدیگر برای رهایی از این ستم همراه مبارزین و مدافعین بر حق این سرزمین قیام کنند و قدم سوی خودمختاری بلوچستان بردارند.
در حال حاضر وضعیت بلوچستان به گونه ای است که اداره این سرزمین بدست دو درصد کولی زاده تبعیدی است و 98 در صد حاکمان و صاحبان این سرزمین تحت ستم و تبعیض و جنایت هستند.
‫#‏بلوچ_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment