Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

برداشت از حقوق کارمندان تحت عنوان "کمک به مردم یمن"


51 min
برداشت از حقوق کارمندان تحت عنوان "کمک به مردم یمن"
خبرگزاری قاصدان آزادی : به گزارش رادیو آلمان , برخی از کارمندان آموزش و پرورش در تهران پس از دریافت فیش حقوقی شهریور ماه خود متوجه شده‌اند که بدون اطلاع قبلی، از حقوق هر یک از آنها مبلغ دو هزار تومان زیر عنوان "کمک به مردم یمن" کسر شده است.
وبسایت "اقتصادنیوز" روز چهارشنبه (اول مهر/ ۲۳ سپتامبر) با چاپ تصویری از فیش حقوقی یکی از کارمندان دولت نوشت، برخی از کارمندان آموزش و پرورش پس از دریافت فیش حقوقی شهریورماه خود متوجه شدند که از حقوق هرکدام از آنها مبلغ دو هزار تومان بابت "کمک به مردم یمن" کم شده است.
دولت ایران بیش از ۸ و نیم میلیون نفر کارمند دارد و اگر این کسر حقوق شامل همه کارمندان شود، ۱۷ میلیارد تومان در یک ماه و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در یک سال می‌شود.
وبسایت "نظر" که توسط گروهی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف ایران اداره می‌شود، نوشته است، در سال‌های گذشته نیز اخبار پراکنده‌ای از کمک دولت و سایر نهادهای عمومی یا حاکمیتی به سایر کشور‌ها منتشر شده بود، اما این اولین بار است که دولت به طور مستقیم از طریق دستبرد به جیب کارمندان، این کمک‌ها را جمع‌آوری می‌کند.
ایران حامی گروه حوثی‌ها در یمن است.
‫#‏ایران‬ ‫#‏معلمان‬ ‫#‏یمن‬
---------------------------
لطفا به اشتراک بگذارید
---------------------------
برای دریافت آخرین اخبار از ایران در فیس بوک، با مراجعه به لینک زیر و کلیک روی دکمه لایک در بالای صفحه، عضو پیج قاصدان آزادی شوید
Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

No comments:

Post a Comment