Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

بله ای ملت غفلت زده بلوچ نجات از این زندگی غلامانه فقط و فقط با مقاومت بدست خواهد آمد.

بله ای ملت غفلت زده بلوچ نجات از این زندگی غلامانه فقط و فقط با مقاومت بدست خواهد آمد. فریب وعده های سر خرمن این حکومت را که در میان شما تولید نحوست و عفونت میکند نخورید که دشمن است دشمن. از دشمن گمان نیک و مثبت داشتن جهالت است جهالت. بیائید از این جهالت و خوش باوری مطلق که فلج مان کرده است بدر آئیم و با قبول مقداری فداکاری این دشمن دین و وظن را سر جایش بنشانیم. دل زدن بیش از این جایز نیست. همت مردان مدد خدا را بهمراه خواهد داشت. دین تو با سرزمینت تحت ظلم و در ستم/ با کمی مردی و همت این ستم انکار کن. تو جوانی جانفشانی میتوانی / دل بدریا زن خودت را در صف احرار کن.
بهناز بلوچ‎ har lagt till 2 nya foton — med ‎مجید شبندی‎ och 18 andra.
ته و وابسته به نشر سیاست و شعار دشمن است به درون چاه بنام عزت و ابادی و اقتصاد و پیشرفت نروید.
دهه ها آزموده ایم رفتن با این طناب خوش و خط خال را به درون چاه، اما چاه همان چاه است و یکی پس از دیگری عمیق تر و راه نجات را سخت تر و دورتر و ما را سرگرم دست و پا زدن جهت نجات خویش کرده و غافل از نجات ملت و سرزمین تحت ستم.
فرزندان عزیز بلوچستان حزین راه را از بی راهه ها تشخیص دهید ،خیر خواهان را از بدخواهان بازشناسید، سیاست را از جنایت باز شناسید آزادی از ستم را از اسارت بازشناسید .
اگر خیرخواه تو واقعیت امر ظلم و ستم را بیان نمی کند و از بیان آن هراس دارد بدان که جهالتش بیش از خیرخواهی اش می باشد و جهالت او تو را درگیر و در بند زندان ستم تا ابد خواهد کرد. خیرخواه تو گیرنده دست مظلوم توست که آشنا به درد و رنج و محرومیت توست و بی پروا در ره نجات توست.

No comments:

Post a Comment