Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

شیرمرد غیور و مبارز شهید حاجی عزیز نوتی زهی سردار بزرگ بلوچ از دیار شیرمردان بلوچ زاهدان، در سن 52سالگی سحرگاه امروز 1 مهرماه مطابق با نهم ذی الحجه و روز عرفه در زندان کفتار صفتان و خونخواران جمهوری اسلامی، شهر یزد پس از 9سال حبس در این زندان اعدام شد.


ر زندان کفتار صفتان و خونخواران جمهوری اسلامی، شهر یزد پس از 9سال حبس در این زندان اعدام شد.
و با بزدلی و خوفی که از این شیرمردان داشتند امروز از ساعت 1 بامداد تمامی خیابانهای منتهی به زندان شهر یزد توسط ماموران گروه ویژه رژیم بسته شده بود.
از آن جایی که ما فرزندان بلوچ به شهادت در راه هدف نیک خویش، افتخار میکنیم و هیچ ابایی از مرگ در راه رسیدن به هدف خود نداریم، ولی بلعکس رژیم خونخوار آخوندی جهت ماندگاری خویش در عرصه جرم و جنایت و چپاول این مملکت حتی از ریختن خون نوجوانان و آینده سازان این مرز و بوم سر باز نمیزند.
ولی همانگونه که ضحاک های بسیاری بر این دیار تاختند و اکنون جز لکه سیاهی که بر تاریخشان گذاشتند هیچ اثری از آنها نمانده و این خونخواران هم همچون ضحاک های ماردوش لکه سیاهی بر تاریخ می مانند و بس.
شیرمرد بلوچ ما الگویی بود از اخلاق و مردانگی و صداقت و صفا...
حاجی عزیز ما را امروز خونخواران رژیم آخوندی در روز عرفه و در ایام حج ابراهیمی همچون حضرت اسماعیل قربانی کردند، ولی فرق این قربانی کجا و آن کجا...
آن قربانی فرزند توسط ابراهیم عاشق که عشق معبود در دل داشت و حتی از تک فرزند عزیزش خواست بگذرد، ولی این قربانی کردن شیرمرد ما توسط عده ای خونخوار و مزدور وطن فروش انجام گرفت و جان شیرین سردار ما را گرفتند.
ولی کور خواندند، چون حاجی عزیزان فراوانی ما در این دیار داریم و تک تک آنها برای فدا شدن و به هدف رسیدن حاضر و آماده اند که پوزه این خونخواران را به خاک بمالند و در آینده ای نه چندان دور خواهند مالید.
"الا لعنة الله على الظالمين"
دشمن با شناختی که از فرزندان دلیر بلوچ دارد دست به جنایت و نسل کشی آنها زده ولی با تکرار تاریخ اسلافشان(صفویان خونخوار) هم نمیتوانند کار بجایی ببرند و ما تا سرنگونی ظلم و جور و جفا در این خاک هرگز سلاح خود را بر زمین نمیگذاریم.

No comments:

Post a Comment