Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سخنی با لایک زن های حرفه ای طرفدار استاندار محترم

سخنی با لایک زن های حرفه ای طرفدار استاندار محترم
هر بار که استاندار محترم وعده پروژه جدیدی را می دهد، بلافاصله تعداد زیادی لایک زده و تعریف و تمجید می کنند. هر موقع هم بقول شاملو ما فریاد می زنیم "ای یاوه، ای یاوه؛ خلایق مستید و منگ، یا به تظاهر تزویر می‌کنید، از شب هنوز مانده دودانگی". می گویند سیاه نمایی می کنید و مخالف استاندار مردمی هستید. وقتی همین حرف های آقای اربابی (نماینده ایرانشهر) را نوشتم. از من پرسیدند که مگر من نماینده منتخب مردم هستم که از طرف آنها صحبت می کنم؟
حال من از لایک زن های حرفه ای می خواهم که به این سخنان درست و برحق آقای آربابی لایک بزنند. من انگیزه ایشان را نمی دانم. اما حرف حق مستحق لایک زدن است.
اربابی : "از طرفی شعارهای زیادی در استان مبنی بر ایجاد اشتغال و ایجاد ظرفیت های سرمایه گذاری همچون پتروشیمی ، فولاد ، ذوب آهن و کشاورزی داده میشود اما نه تنها شمه ای از امید در تحقق آنان دیده نمیشود بلکه همان ظرفیت های تولید قبلی در منطقه همچون کارخانه بافت بلوچ، کارخانه لوله پلی اتیلن، کارخانه نوشابه، بسته بندی خرما و ... نیز بدلیل عدم حمایت در آستانه تعطیلی و نابودی قرار گرفته است. بخش شیلات و صنایع شیلاتی بطور کامل فراموش شده بطوریکه فروش سوخت بر صید ماهی توسط صیادان ارجحیت پیدا کرده است.نتوانستیم مانع تعطیلی مجتمع های کثیر تولید تن ماهی شویم و از طرفی شعار تحقق 250 هزار شغل را در بخش شیلات عنوان میکنیم.
وی گفت : "انتظار میرفت نیروهای وابسته به دولت تدبیر و امید در استان بانی تحقق شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی شوند اما نه تنها تغییری در نگرش توجه به قومیت ها و مذاهب نشد بلکه شاهد قبیله گرایی ، منطقه گرایی و انتصاب های خانوادگی یعنی در نوع خرد و بی نظیر آن توسط برخی فرمانداران و مدیران هستیم که حداقل در دوره قبلی کمتر مشاهده میگردید."
اربابی خاطر نشان کرد : "ادامه این روند منجر به ناامیدی درون جامعه استان و نگرانی از آینده توسعه استان است انتظار میرود حداقل افراد وابسته به دولت در تحقق شعارهای خود صادق تر باشند، این قابل انکار نیست که نسل امروزی کاملا آگاه گفتمان غیر عملی را با واقعیات محیط پیرامونی خود به درستی رصد میکند."
نماینده مردم ایرانشهر همچنین گفت :" در حالیکه تغییراتی در حوزه نیروی انتظامی استان انجام گرفته ، اما روزهای اخیر شاهد اتفاقات ناگواری در بحث سرقت های مسلحانه، درگیریهای طایفه ای و نگران کننده تر از همه کشته شدن چند عابر بیگناه توسط برخی نیروهای انتظامی بودیم که باید به صراحت گفت که کاهش اعتماد عمومی در قبال اینگونه اقدامات، تبعات بسیار سنگینی را در رصد اقدامات مثبت برخی دیگر از نیروهای انتظامی خواهد گذاشت."
محمد سعید اربابی نماینده ایرانشهر در گفتگو با ندای زاهدان گفت : "برای پایان ناامنی های ایرانشهر و کاهش انتقادات سنگین مردم چاره ای جزء طرح سوال از وزیر...
NEDAYEZAHEDAN.COM

No comments:

Post a Comment