Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

?????? az tarafe etlaate regim???? yaa be dastore etlaate regim????




بسم الله الرحمن الرحیم
کشور ایران شامل مردمانی از اقوام و مذاهب متعدد اسلامی و غیر اسلامی می باشد که در طول سالیان متمادی با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زیسته اند و همدیگر را در رنج ها و مشکلات یاری نموده اند.
طی روزهای گذشته عده ای مجهول الهویه با پشتیبانی برخی از شبکه های ماهواره ای خارج از کشور، اقدام به تحریک شهروندان اهل سنت مقیم تهران جهت برگزاری نماز جمعه در حوالی نمازخانه پونک نموده اند. این در حالی است که همین افراد شایعه دیگری را مبنی بر تجمع اهل سنت مقابل مجلس شورای اسلامی و تحریک آنان برای شرکت در این تجمع غیرقانونی پخش نموده اند.
ضمن بیان اینکه خبر مورد اشاره از سوی متولیان نمازخانه پونک تکذیب شده است، اعلام می گردد که اهل سنت ایران نیازی به برنامه ریزی افراد مجهول الهویه و خارج از کشور ندارد .
گرچه بسته شدن نمازخانه پونک ، موجبات تالم شهروندان اهل سنت را فراهم نموده است، لکن دلیلی بر انجام اقدامات غیر قانونی و اجرای نقشه های برخی از افراد مجهول الهویه نیست.
اهل سنت ایران تاکید دارد که حقوق تمامی شهروندان (اعم از شیعه و سنی) فقط از راه قانون دست یافتنی است و از تمامی اقدامات تحریک آمیز و غیزقانونی اظهار برائت می جوید.
جمعی از اهل سنت مقیم تهران

No comments:

Post a Comment