Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

طرح فروش سوخت مرزي در هفت شهرستان سيستان و بلوچستان




زاهدان - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار سيستان و بلوچستان گفت: طرح ساماندهي فروش مواد سوختي به مرزنشينان در هفت شهرستان اين استان اجرايي خواهد شد.

به گزارش استانداري سيستان و بلوچستان، رجبعلي شيخ زاده روز يكشنبه در نشست كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز سيستان و بلوچستان با اشاره به اجرا طرح فروش سوخت مرزي در دو شهرستان هيرمند و سراوان (كوهك)افزود: بزودي اين طرح در پنج شهرستان كنارك، چابهار، ميرجاوه، سرباز و زهك نيز اجرايي مي شود. 
وي اظهار داشت: با توجه به اين كه ۱۷۱ هزار خانوار در شعاع ۲۰ كيلومتري مرزهاي سيستان و بلوچستان سكونت دارند بايد تدابير و برنامه ريزي لازم توسط دستگاه هاي متولي براي فروش سوخت در اين مناطق صورت گيرد. 
وي بازارچه ها را يكي از محل هاي اصلي فروش سوخت عنوان كرد و گفت: بايد تمام زيرساخت ها و امكانات لازم براي ورود و خروج سوخت در بازارچه هاي سيستان و بلوچستان فراهم شود تا ديگر شاهد قاچاق سوخت از مرزهاي استان نباشيم. 
معاون استاندار سيستان و بلوچستان افزود: در آينده اي نزديك درآمدهاي حاصل از فروش سوخت مرزي در شهرستان هاي هيرمند و سراوان محاسبه و به حساب مرزنشينان واريز خواهد شد. 
شيخ زاده با اشاره به سوق پيدا كردن قاچاق سوخت به جنوب استان بويژه از طريق راههاي آبي، از فرمانداران چابهار و كنارك خواست تا تدابير لازم را براي جلوگيري از قاچاق سوخت با كمك درياباني و نيروهاي انتظامي انجام دهند زيرا قاچاق سوخت از اين طريق خطرات جاني و مالي زيادي براي شهروندان در پي دارد. ك/۱ 
۷۳۰۷ / ۶۵۳/ ۶۱۰

No comments:

Post a Comment