Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

.موج جدید خشونت ها در بلوچستان،بازداشت و به شهادت رساندن فرزندان اهل سنت در زیر شکنجه



    • عدالت نیوز:موج جدید خشونت ها از طرف سپاه و وزارت اطلاعات در بلوچستان بر عل...یه جوانان بی دفاع و

       بی گناه اهل سنت،
      بنا به گزارشهای دریافتی طی چند روز گذشته برای دومین باری است که اجساد جوانان بلوچ پس از یک یا دو روز بازداشت با آثار شکنجه و تهدید به خانواده ها تحویل داده می شود.
      قاسم زردکوهی که همزمان با به شهادت رسیدن برادرش بازداشت شده بود پس از چند روز پی گیری مداوم خانواده با جسد کبود شده وی با آثار شکنجه روبرو گشتند.قاسم زردکوهی چند روز پیش در ایرانشهر هنگامی که در منزل بود بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشد بازداشت شد.برادر وی در همان روزقبل از بازداشت وی از فاصله نزدیک به ضرب گلوله متجاوزین به شهادت رسیده بود.ماموران وزارت اطلاعات ابتدا از تحویل جسد وی به خانواده اش خود داری نموده و خانواده را تحت فشار و ارعاب و تهدیدقرار داده اند تا هیچ گونه اقدام و شکایت قانونی بر علیه نیروهای سرکوبگر رژیم ستم خمینی نداشته و ننمایند.
      چند روز پیش نیز جوان دیگری بنام ایوب دامنی در ایرانشهر توسط نیروهای امنیتی رژیم ستم خمینی حوالی صبح بازداشت شده و در بعدظهر همان روز جسد وی با آثار شکنجه و کبودگی به خانواده اش تحویل داده شد.
      سه ماه پیش نیز جسد سوخته جوانی که توسط نیروهای سرکوبگر و متجاوز بازداشت شده بود پس از دو هفته در بیابانهای اطراف چابهارپیدا شد.و هم چنین جسد جوانی دیگر که در نیک شهر توسط خودروی نیروهای انتظامی زیر گرفته شده بود.
      موج خشونتها در بلوچستان سالهاست از طرف نیروهای سرکوبگر و متجاوز بر علیه فرزندان بلوچ به جرم اهل سنت بودن اعمال میشود و هزاران جوان بلوچ به اتهامات و انگهای مختلف اعدام و تیرباران شده اند.اما این موج جدید خشونت و اعدام و قتل عام جوانان بلوچ از طرف سپاه و وزارت اطلاعات را نمی توان به هیچ انگ و اتهامی ربط داد جزء دشمنی با اهل سنت،همانگونه که این موج خشونتها در سوریه و عراق بر علیه اهل سنت اعمال می شود.
      هم چنین خشونت بر علیه زندانیان و بازداشت شدگان اهل سنت در بازداشت گاهها و زندانها ،گزارشها از زندانیان و بازداشت شدگان اهل سنت در زندانهای رژیم بدین قرار است که پس از هر شکست و عملیاتی که بر علیه نیروهای رافضی در سوریه و عراق انجام میگیرد بلافاصله جوانان اهل سنت را که به جرمهای سیاسی در بازداشت قرار دارند تا سرحد مرگ شکنجه می نمایند و به نوعی عقده شکست و به هلاک رسیدن روافض را در عراق و سوریه بر سرزندانیان اهل سنت خالی می کنند و به نوعی انتقام می گیرند.(در این باره می توانید از خانواده زندانیان سیاسی حقیقت امر را جویا شوید)
      سازمان جیش العدل به رژیم هشدار می دهد که دست از جنایت بر علیه ملت بلوچ بردارد و به والله قسم در قبال قتل هر جوان اهلسنت انتقام سختی خواهد گرفت .
      سازمان در مقابل جنایات شما سکوت نخواهد کرد و ان شاءالله در قبال خون این عزیزان خونهایی خواهد ریخت تا شفای قلبهای حزین ملت شود.و چشم در مقابل چشم قصاص خواهد شد.
      و از جوانان بلوچ می خواهیم که در مقابل جنایات رژیم سکوت نکنند و به جهاد و مبارزه روی آورند وعرصه را بر متجاوزین تنگ نمایند.
     

No comments:

Post a Comment