Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تجمع مردم زر آباد برای بازگشایی مجدد باجه بانک صادرات

صدها نفر از شهروندان زرآباد کنارک واقع در جنوب سیستان و بلوچستان روز/ یکشنبه 1آذر/ در تجمعی اعتراض آمیز نسبت به تعطیلی باجه بانک صادرات این بخش، بازگشایی این باجه را خواستار شدند.

به گزارش کمپین فعالین بلوچ به نقل از ایرنا، صدها نفر از اهالی جنوبی ترین نقطه سیستان و بلوچستان با تجمع در مقابل باجه بانک صادرات از تعطیلی این باجه ابراز نارضایتی کردند.
تجمع کنندگان با سرداد شعارهایی از مسئولان بانک صادرات سیستان و بلوچستان خواستند هر چه سریعتر نسبت به بازگشایی باجه این بانک در زرآباد اقدام کنند.
یکی از شهروندان زرآبادی اظهار داشت: تصمیم مسئولان بانک صادرات استان نسبت به تعطیلی این باجه غیر قابل پذیرش است.
احمد سینگله ادامه داد: هم اکنون در فصل کشت هندوانه خارج از فصل در بخش زرآباد هستیم و با تعطیل شدن باجه بانک صادرات میلیاردها پول کشاورزان برای برداشت بلوکه شده است.
وی افزود: تنها خواسته اهالی زرآباد از مسئولان بانک صادرات استان بازگشایی دوباره این شعبه است.
یکی دیگر از شهروندان زرآبادی نیز گفت: تعطیل شدن بانک صادرات نشان دهنده کم توجهی و بی مهری مسئولان این بانک به مردم زرآباد است.
علی نهنگی افزود: با تعطیلی بانک صادرات در این بخش فعالیتهای اقتصادی و مالی مردم دچار رکود شده است در حالی که چرخه پولی بانک در این بخش به سبب در آمدهای خوب مردم از کشاورزی و صیادی در حد بالایی قرار دارد و به یقین خود بانک نیز متضرر می شود.
بخشدار بخش زرآباد اظهار داشت: تمامی دستگاههای اداری شهرستان کنارک بویژه فرماندار این شهرستان در تلاش هستند تا از تعطیلی این باجه جلوگیری شود.
محسن شیهکی ادامه داد: مسئولان بانک صادرات استان باید به خواست و نظر شهروندان زرآبادی احترام گذارند و در بازگشایی دوباره این باجه همکاری کنند. 
تعطیلی باجه بانک صادرات که تنها بانک این منطقه است باعث می شود مردم تا 200 کیلومتر راه برای رسیدن به اولین بانک طی کنند.




No comments:

Post a Comment