Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

وجود تبعیض و نگاههای مذهبی نهادینه شده در دستگاه حاکمیت ازملت بلوچ ملتی بیگانه و رده سوم و غریبه ای با آب و خاک و قانون ساخته و به هیچ عنوان اعتمادی بر این ملت نیست.

ه و برخوردار از بندر چابهار و هم مرز بودن با آبهای آزاد و مناظر تاریخی و سیاحتی بکر یکی از محروم ترین مناطق و ملتش یکی از فقیرترین ملل دنیا با وجود نعمت های سرشمار بیشمار خدادای است.
چنین ملتی چگونه با وجود این همه سرمایه و منابع و معادن و نیروی کار فعال و صاحب استعدادهای درخشان می تواند بار ظلم و نگاه مغرضانه و تبعیض گونه حاکمیت را تحمل کند و شاهد کشتار و فقر و بیکاری فرزندانش باشد.
اگر این ملت در این جغرافیای جنوب شرق از این همه نعمت و‌موهبت الهی برخوردار نبود اعتراضی نبود ولی با وجود این همه سرمایه بکر و بیشمار و بی منتها چرا باید بار فقر و سرکوب را به دوش بکشد؟
هزاران فرزند این ملت چرا کشته شده اند؟و هزاران تن دیگر از فرزندان این ملت چرا محبوس و در انتظار قتل عام و اعدام قرار دارند؟
اگر بهانه کشتار فرزندان ما بیکاری است چرا طی این سالهای نکبت حکومتتان چاره ای برای این معضل نیاندیشیدید و تنها معلول را از بین بردید بی پروای علت؟
چرا کوچکترین صدای عدالت خواهی و فریاد نجات دهید از این فقر عمدی را نشنیده گرفتید و تنها سرکوب فریادها را در دستور کار خود قرار دادید؟
آیا غیر از این میتوان نتیجه گرفت که بلوچ در بلوچستان باید سرکوب شود و نام این ملت و سرزمین از نقشه چپاولگرانه شما پاک شود ؟
چرا باید سهم ما از یک ملت هموطن بودن بجای برابری و عدالت ؛تبعیض ؛جنایت؛خیانت؛سرکوب ؛فقر و محرومیت باشد؟
کاسه صبر ما به پایان رسیده چرا که سکوت و تحمل بیش از این کابوس وحشتناکی رقم می زند و ما باید شاهد نابودی مان در سرزمین مادری مان به اتهام فقط بلوچ و سنی بودنمان باشیم.
محمود بلوچ
‫#‏بلوچ_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment