Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

حمله دوباره ماموران امنیتی به نصیر آباد سرباز ویژگی

حمله دوباره ماموران امنیتی به نصیر آباد سرباز

حمله دوباره ماموران امنیتی به نصیر آباد سرباز ویژگی

نوشته شده توسط  شنبه, 08 فروردين 1394 00:43

ماموران امنیتی با یورش به روستاهای نصیر آباد و بندان سرباز پس از محاصره  اقدام به تفتیش منازل تعدادی از ساکنان محل کردند.

 

به گزارش کمپین فعالین بلوچ  صبح جمعه 7 فروردین  نیروهای انتظامی و امنیتی با ده ها اتومبیل به روستاهای نصیرآباد و بندان رفته و چند خانه را محاصره و مورد بازرسی قرار دادند.
به گفته یکی از ساکنان محل، نیروهای انتظامی به همراه چندین اتومبیل منزل فردی به نام "حافظ صلاح الدین سیدی" را محاصره کرده و با شکستن درب و شیشه ها وارد منزل شدند.وی افزود: "در آن هنگام کسی در خانه نبوده و انها درب های اتاق ها را هم شکستند و کلیه وسایل را بهم ریختند و بعد از ساعتی منطقه را ترک کردند."
این منبع مطلع، همچنین خبر داده که در همین زمان نیروها به روستای دیگری از سرباز بنام بندان نیز رفتند و چند خانه از بستگان "حافظ صلاح الدین" را محاصره و تفتیش کردند.حافظ صلاح الدین سیدی یکی از علما و فعالان ملی و مذهبی بلوچ بود که  اردیبهشت ماه 87 کمتر از 7 ماه پس از بازداشت در زندان مرکزی زاهدان به اتهام اقدام علیه امنیت ملی اعدام شد.


در همین حال گزارشهایی از حمله و تیر اندازی به پایگاه انتظامی "پل سرباز" وجود دارد.

منابع محلی شامگاه پنجشنبه 6 فروردین از حمله تعدادی از افراد ناشناس به پاسگاه نیروی انتظامی پل سرباز و تیر اندازی به سمت ماموران خبر داده اند. که خبر دقیقی از کشته و زخمی شدن کسی در این حمله گزارش نشده است.


 http://balochcampaign.com/ 

No comments:

Post a Comment