Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

کشته شدن یک جوان اهل دشتیاری در شلیک ماموران مرزبانی ریمدان

به گزارش کمپین فعالین بلوچ روز شنبه 23 اسفند ماموران مرزبانی رمیدان پس از شلیک به سمت یک خودرو مظنون به حمل قاچاق سیگار شاگرد راننده خودرو به نام راشد پاهنده اهل روستای سنگان از توابع دشتیاری را کشته و جسد وی را پس از پوشاندن زیر سنگ ها در همان محل رها می کنند.

 

یک منبع مطلع در این باره گفت: پس از شلیک  ماموران و تیر خوردن راشد (عبدالرشید) راننده ای خودرو نیز که تیر می خورد بخاطر حفظ جان خود از آنجا فرار می کند اما با گذشت مدت طولانی هیچ خبری از راشد نمی شود به همین خاطر جمع زیادی از اهالی روستای سنگان برای پیدا کردن راشد کل منطقه ای که در آنجا تیر خورده بود را می گردند تا اینکه جسد را در حالی پیدا م یکنند که در یک پتو پیچانده شده و تعدادی سنگ روی او گذاشته اند.

این منبع افزود: مردم به ماموران نیروی انتظامی و مرزبانی مراجعه می کنند اما آنها مسئولیتش را به عهده نمی گیرند و اظهار بی اطلاعی می کنند اما نهایتا با پیگری مردم و دستور قضایی جسد برای کالبد شکافی به چابهار منتقل می شود.

گفتنی است راشد (عبدالرشید) پاهنده برادر زاده مفتی محمد حسن سنگانی یکی از علمای برجسته دشتیاری و مدرس حوزه علمیه اهل سنت چابهار است.


 


No comments:

Post a Comment