Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

نامه مادر عامر گهرامزهی به مجامع حقوقی

داستان نصیر آباد
نامه مادر عامر گهرامزهی به مجامع حقوقی
سلام علیکم، من مادر یکی از بازداشت شدگان مظلوم نصیراباد سرباز هستم، بامداد 14 دی ماه سال93 بعداز نماز صبح با صدای پارس سگها متوجه شدم که خبرهایی هست وقتی در را باز کردم هر طرف نیروهایی مسلح و بر سر کوهها و منازل مردم قرار داشتند، تعجب کردم به خانه ای پسرم رفتم تا بیدارش کنم ک ببیند چه خبر است، قسم به ذات الله که او با خیال راحت و بدون ترس بیرون آمد تا ببیند چه اتفاقی افتاده تا پسرم را دیدند دستگیرش کردند، پرسیدم:دنبال کی هستید؟ اشتباه آمده اید! اصلا به حرف هایم توجه نکردند!؟ پسرم از انها سوال کرد که آیا مجوز و یا مدرکی دارید؟ نشان بدهید تا بدانیم قانونی هستید؟ جواب دادند: اگر نشان ندهیم چکار میکنید؟! با خود گفتیم:بله کاری از دست ما ساخته نیست، آنها مسلح و ما دست خالی هستیم، پسرم مردانه و بدون ترس جلویشان ایستاد آنها به او گفتند:دستهایت را بالاسرت بگذار و رو به دیوار بایست، به حرفهایشان گوش نکرد، برخی از نیروها به خانه دخترم و برخی به خانه خودم و برخی به خانه پسرم برای تفتیش و جستجو رفتند و حتی برخی نیروه ها تفنگها را آماده کرده بطرف اتاق خرابه ای که گوسفندان را در ان نگهداری میکنیم رفتند اما دیدند این سروصدای گوسفندان است که در آن کسی مخفی نشده آنروز مهمان داشتیم آنها تعجب کردند که شما با این همه ظلم و بی قانونی چطور زندگی میکنید؟؟
قسم بذات الله نیروها وحشت کرده بودند طوری که دست ها صدایشان می لرزید همه خانه ها را گشتند هیچ اسلحه ای نبود، جز چندتا موبایل که مال اهل خانه و مهمانها بودند، آنها از ترس و وحشت و از ترس اینکه شاید درگیری بزرگ رخ دهد جاده مسیر ایرانشهر و چابهار را بسته بودند و آمبولانس بهمراه خود آورده بودند گویا برای دستگیری بن لادن و یا عبدالمالک ریگی آمده بودند نه چند تا جوان بیگناه و از همه چیز بیخبر که عمر بیشتر انها بیست و پنچ سال تجاوز نمیکرد، انها پسرم را دستگیر کرده و بردند و اتومبیل پسرم را هم با خود بردند؟!
رحیمی (فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ) دیگر کیست که به بچه های مردم تهمت قتل و بمب گذاری و غیره میزند از خدا بترس آیا دوست داری کسی به پسرت همین تهمت ها را بزند اون موقع چکار میکنی؟ خدا هدایتت کند.
در حالی که گفته های خود مسئولان در اتهاماتی که به این جوانان زده اند تناقض دارند؟
حسین علی امیری سخنگوی وزارت کشور میگوید:ما 20 نفر از گروه جیش العدل را در نصیراباد سرباز دستگیر کردیم، قبلا شهریاری نماینده زاهدان و رحیمی فرمانده نیروی انتظای استان س وب در ارتباط این گروه با جیش العدل را رد کرده و آن را گروهی مستقل داخلی که به گفته آنها در عمل از جیش العدل هم خطرناکتر خوانده است، سخنگوی وزارت کشور میگوید:اینها در خانه ای تیمی دستگیر شدند در حالی که همه انها در خانه های خودشان در حال خواب دستگیر شده اند و هیچ اسلحه ای از این افراد به دست نیامده و اگر برسی شود تناقضات زیادی درگفته های مسئولان وجود دارد که نشانه ی بی ارزشی و غیرواقعی بودن این اتهامات را میرساند از جمله در سال نود مولوی نقشبندی و همراهانش به اتهام قتل شهید مولوی مصطفی جنگی زهی دستگیر شدند و برای آنها حکم هم صادر شده و اعتراف (دیکته ای و اجباری) آنها پخش شد الان ترور مولوی جنگی زهی به این جوانان بی دفاع و مظلوم نصیراباد نسبت داده شده.
من از همه مجامع حقوقی خصوصا اقای بان کیمون و اقای احمد شهید میخواهم که برای آزادی پسرم و بقیه جوانان بیگناه نصیراباد تلاش خود را بکنند.مادر بازداشت شده مظلوم نصیراباد سرباز عامر گهرامزهی

No comments:

Post a Comment