Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

شلیک نیروی انتظامی رژیم به یک شهروند هفده ساله بلوچ


محمود بلوچ
شلیک نیروی انتظامی رژیم به یک شهروند هفده ساله بلوچ
عدالت نیوز:بنا به گزارشهای دریافتی روز جمعه 17_3_2017 یک شهروند بلوچ بنام احمد ملازهی 17 ساله در مسیر جالق-سراوان در نزدیکی سنگ شکن جالق مورد هدف تیراندازی خودسرانه قرار گرفته و از ناحیه کلیه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.
 به گزارش یک تن از حاضران در صحنه می گوید:نیروهای جنایتکار بدون اینکه به خودری احمد ایست بدهند از کمین بسوی وی شلیک کرده و پس از زخمی شدن بدون توجه به خونریزی شدید و انتقال وی به بیمارستان وی را با همان حالت به بازداشتگاه پاسگاه سینکان برده و در پاسخ به وی جهت انتقال به بیمارستان گفته اند،هیچی ات نمیشه شما هفت تا جون دارید.شلیک بسوی این شهروند رابه ظن داشتن مسافر قاچاق اعلام نموده و این در حالی بوده که چهار مسافر روستایی سوار برخودرو بوده که دو تن از این مسافران زن و دو تن دیگر دو نوجون 17و 20 ساله بوده اند.
 وی می گوید پس از اینکه وی براثر خونریزی زیاد از هوش می رود وی را به بهداری جالق انتقال می دهند.وضعیت وی با توجه به خونریزی زیادی که داشته وخیم اعلام شده است.
 طی چهار روز جاری این سومین شهروند بلوچ است که مورد هدف شلیک مستقیم و خودسرانه نیروهای رژیم قرارگرفته و درردو مورد یک تن کشته و یک تن دیگر بشدت زخمی گشته است.
در مورخ 14_3_2017 یک شهروند بلوچ درچابهار مورد هدف تیراندازی نیروی دریابانی قرارگرفت و کشته شد بنام نظر محمد بلوچ.خودروی وی حامل چند کیسه شکر بود و فیلم جنایت در عدالت نیوز موجوددمی باشد.
در مورخ 17_3_20177 احمد ملازهی در مسیر جالق به سراوان مورد هدف تیرندازی نیروی انتظامی قرار گرفت و از ناحیه کلیه مورد اصابت گلوله قرارگرفت،گزارش فوق
در مورخ 18_3_2017 یک شهروند بلوچ در چابهار مور هدف تیراندازی قرار گرفت و خودروی وی بر اثر اصابت گلول به باک خودرو اتش گرفت.گزارش وی د

No comments:

Post a Comment