Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

یک روز سیاه برای سوئد

یک روز سیاه برای سوئد

پخش شده torsdag 22 oktober kl 14.52
استفان لوون امروز را روز سیاهی برای سوئد خواند
(2:41 min)
Foto: Sveriges Radio
بيمارستان ترول هتتان اعلام كرد كه اقدامات پزشكى براى نجات يكى از دانش آموزان مدرسه كرونان كه در حادثه صبح امروز زخمى شده بود، مؤثر واقع نشد و او درگذشت. يك آموزگار اين مدرسه نيز در اثر ضربات وارده به او پيش از اين درگذشته بود. همچنین دقایقی پیش اعلام شد که فرد ضارب هم کشته شده است.
نخست وزیر امروز را روز سیاهی برای سوئد خواند.
در حادثه صبح امروز در مدرسه کرونا در ترول هتتان، یک آموزگاران این مدرسه کشته شد. دانش آموزانی نیز که مجروح شده اند در بیمارستان تحت درمان قراردارند. همچنین منابع رسمی اعلام کردند که مرد ضارب نیز در بیمارستان جانش را از دست داده است. استفان لوون، نخست وزیر درسخنانی درمورد این حادثه، آن را روزی سیاه در سوئد نامید.
بروز این حادثه را پلیس بعد از ساعت ده صبح امروز، پنجشنبه اعلام کرد. یکی از همکاران  بخش زبان های خارجی رادیو سوئد، منونا اسماعیل قصد گفتگو با یکی از آموزگاران این مدرسه را داشت، اما او بسیار شوک زده بود و قادر به گفتگو نبود، اما یکی از همکاران اوقدر در مدرسه ای دیگر درهمان منطقه عنوان کرد که این حادثه  ترس، نگرانی و ماتم را در مدرسه آنها نیز ایجاد کرده است. او گفت اصلا احساس خوبی نیست و  کاملا روشن است که او و دانش آموزان از این حادثه نگران باشند و خواهر و برادر خود او نیز دانش آموز آن مدرسه هستند. قدر همچنین عنوان کرد که مقامات محلی به دیدن آنها آمده اند و از آنها خواسته شده تا درساعت استراحت، کلاس های درس را ترک نکنند. مدرسه کرونا دارای ۴۰۰ دانش آموز از دوره آمادگی تا کلاس نهم است.
این خبر به زودی تکمیل خواهد شد.

No comments:

Post a Comment