Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

(چهار آبان اوج شکست رژیم)

(چهار آبان اوج شکست رژیم)
چهار ابان یاداور روزیست که رژیم با زبان حال فریاد زد که در دشمنی ورزیدن با اهلسنت و بلوچ هیچ تمایزی بین مسلح بودن و غیر مسلح بودنشان قایل نیست. و برای قلع و قمعشان همان جرم سنی بودن و بلوچ بودن کافی است!!!
چهار ابان همان روزی است که جهانیان به عمق مساله بلوچستان پی بردند. در این روز شوم شانزده جوان بلوچ بی هیچ جرم و ارتباطی با مبارزان مسلح بلوچ بعد از حبسهای طولانی مدت به چوبه دار آویخته شدند.
چهار ابان همان روزی است که باری دیگر رژیم به زبان عمل و کردار به اقلیتهای قومی، مذهبی و دیگر اندیشان فهماند که خارج از گود ولایت بودن به منزله شمار شدن آنها در جمع دشمنان حربی ولایت است، و رفتار دستگاه های امنیتی و قضایی رژیم با این اقلیتها همان رفتاری خواهد بود که با مبارزان مسلح انجام خواهد گرفت. چهار آبان مصادف با همان روزی است که سازمان جیش العدل توانسته بود در یک کمین سه خودروی متعلق به نیروهای جنایت کار مرصاد را منهدم و بیش از چهارده نفر از انها را کشته و حدود شش نفر را زخمی بکند. این عملیات بعد از آن صورت گرفته بود که ولایت فقیه تبلیغات وسیعی را مبنی بر خاتمه مبارزان مسلح بلوچ و اهلسنت در بلوچستان را سر میداد. و همزمان مانورهای مختلفی را در بلوچستان عزیز برگزار میکرد.
در چنین شرایطی مبارزان خستگی ناپذیر راه عدالت و برابری موفق به انجام چنین عملیاتی شدند که بیشتر از ضربه نظامی آن شدت بار روانی این عملیات برای رژیم مهلک تر بود به صورتی که رفتار صحیح و واکنش مناسب را از دستگاه های حاکمیت سلب کرد و انها را وادار نمود که چهره واقعی خود را از پشت پرده تقیه و دروغ بیرون اورند ودر اقدامی جنایتکارانه 16 تن از زندانیان بی دفاع را که ماهها و حتی بعضی را سالها پیش بازداشت کرده بودند به لفظ انتقام از سوی دستگاه جنایی به زبان دادستان کل محمد مرضیه در زندان زاهدان ،خرم اباد وهمدان اعدام نمایند.
این عمل جنایتکارانه رژیم عواقب بسیاری را برای شان در پی داشت تا جاییکه محکومیت عمومی در سطح بین المللی و نفرت مردم بلوچ را از رژیم و کارگزاران جنایتکارش در بلوچستان دو چندان کرد..
یاد و خاطر شهدای مظلوم 4 ابان 1392.گرامی و خون ریخته شان پای چوبه های دار مظلومیت را ،به نشان مقاومت تا آزادی از ستم پاس می داریم.وبه رژیم و عوامل جنایتکارش در بلوچستان اعلام میدارریم که وعده ما حق است و تا تحقق آن تا آخرین قطره خونمان استقامت خواهیم کرد.
http://edaalatnews.blogspot.sg/2015/10/blog-post_0.html
‫#‏بلوچ_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment