Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مزدوران زابلی دولت آخوندی


مزدوران زابلی دولت آخوندی
هر گاه حیاء انسان رو به تمامی شود ، و این پدیده کالعدم شود ، انسان از حیوانات درنده و وحشی بدتر میشود ، زیرا روح انسانیت و عطوفت محو شده است ، هنگامیکه چنگیزخان به شمال ایران حمله کرد ، لشکریان او حتی به گربه ها و حیوانات رحم نکردند ،به همین خاطر وقتی که نامی از بربریت میشود نام مغولان به زبان می آید.
آری ! در بلوچستان گروهی به نام زابلی افراطی ، تندرو که نسل شان به افغانی های هزاره میرسد ، جنایت و ظلم شان کمتر از لشکریان مغول نیست ، از دشمنان قسم خورده ی ملت بلوچ اند ، غم و فکرشان بلوچ و اهل سنت است ، هر وقت در تلاشند که چگونه ملت بلوچ و اهل سنت را از بین ببرند.
به همین خاطر در قتل و آدم کشی ، شکنجه های روحی و روانی زندانیان بلوچ ، همین زابلی ها شریکند ، از شکنجه بر جوان بیگناهی بنام شهید نصرالله گرفته تا اعدام سه دلاورمرد بلوچستان که چند روز پیش فیلمش در رسانه های دنیا نشر گردید ، و بربریت ، فاشیستی و جنایت زابلی ها را به اثبات رسانید.
زابلی ها در این خیالند که حکومت جمکرانی ها از آن ماست و ما هر چه دلمان بخواهد در بلوچستان انجام میدهیم ، اشغال زمین ها در زاهدان و پست های دولتی در تمام ادرات رژیم را از آن خود کرده اند و تمام اختیارات مردم بومی بلوچستان را سلب کرده اند.
زابلی های افراطی به خوبی موفق شده اند ارباب خود را در تهران براحتی بفریبند ، و آنها را مجبور به سرکوب و جنایت بیشتر علیه مردم بلوچ کنند.
حالا کشت و کشتار جای خود را دارد هیچ کس را شکی نیست که این زابلی ها هستند که جنایت و وحشت را در بلوچستان می آفرینند زابلی ها در جدیدترین جنایت خود از فعالیت مدنی و اطلاعات و خبری اهلسنت و بلوچ ها خیلی پریشانند ، همانطور که چند سال پیش یک نویسنده ی عالم در خاطرات روزانه ی خود مشکلات مردم بلوچ را مینوشت ، زابلی ها بر علیه این مرد فعال مدنی پرونده درست کردند و به او بر چسب وهابی ، همکار تروریست ها زدند و از اربابان خود خواستند که جلوی فعالیت اینترنتی ایشان گرفته شود ، بالاخره ابوعمار را مجبور کردند که از صحنه ی اینترنت دور بماند ، یا مهرنهاد که فقط یک فعال مدنی بود وبه یاری مستضعفان بلوچ می شتافت ، مظلومانه اعدام کنند.
تحلیگران درباره ی مسائل بلوچستان بر این عقیده و باورند تا زمانی که پدیده ای شوم به نام زابلی در بلوچستان ، حکمرانی کند ، امنیت در این استان به هیچ وقت قائم نخواهد شد ، بلکه روز به روز بدتر خواهد شد ، دلالی این زابلی ها است که حکومت دیکتاتور خامنه ای را وادر به سرکوب بیشتر ملت بلوچ میکند ، این زابلی ها هستند که پرونده ای جعلی ، بدون مدرک و اسناد ، به اربابان خود در تهران صیقل میدهند ، خواستار از بین بردن بیشتر ملت بلوچ هستند.
جنگ بین ملت مظلوم ، و بین ارباب و مزدور است ، ارباب و مزدور هر دو هم پیمان و اتحادی هستند که این ملت را با توپ و تانک از بین ببرند ، تا بتوانند به خوبی حکمرانی کنند

No comments:

Post a Comment