Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

درخواست یک شهروند بلوچ از استاندار:


درخواست یک شهروند بلوچ از استاندار:
آقای استاندار مقابل زیاده خواهان و افراطیون بایستید
جناب آقای هاشمی؛
گفته می‌شود که ایستادن در برابر افراط گرایان برای استاندار هزینه دارد، اما همه می دانیم و روز های پیش رو نیز گواه روشني است که آزادگی، عدالت خواهی و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد نه هزینه، بلکه سرمایه ارزشمندی است که انسانهای عدالت خواه و ظلم ستیز را همچون سالار شهیدان، امام حسین(ع)، جاودانه و ابدی خواهد ساخت.
جناب آقای هاشمی؛
انحصارگرایی و تمامیت خواهی غده بد خیم و چرکینی است که حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نه چندان شاداب استان سیستان و بلوچستان را به مرگ تهدید می کند. کسانی که ناتوانی و بی کفایتی خویش را با صدای بلندشان پوشانده و سو استفاده از ارزشها و مقدسات را نردبان ترقی خویش ساخته اند و بدتر از همه نان شان را وقیحانه با ایجاد ناامنی می خورند، امروز بیشتر از هر زمان دیگری مدعی و طلبكار شده اند.
آقای استاندار؛
میدان داریِ زیاده خواهان و غوغا سالاران که تاکنون موفق نیز بوده اند، تهدیدی جدی برای آینده استان به شمار می رود. نمی دانم از دست ما مردم عادی چه کاری ساخته است، اما ایستادن در برابر زورگویان و شارلاتان ها انتظاری است که از رییس شورای تامین و مدیریت عالی استان می رود.
آقای هاشمی؛
استان سیستان و بلوچستان گوشه ای از این خاک پر گهر، ایران بزرگ می باشد ،
تقاضای مشارکت و ایفای نقش در ساختن و استفاده از منابع و فرصت های آن "سهم خواهی " نیست بلکه احساس دین به روند پویایی و بالندگی این سرزمین است.
چرا عده‌ای گمان می کنند که استان ملک طلق آنهاست و دیگرانی که قرنهاست با مشقت و خون دل خوردن و نثار فرزندان و عزیزانشان در پاسداری از وجب به وجب خاک آن جانفشانی کرده اند، بیگانه و نا محرمند؟
سوء استفاده و تفرقه افکنی به چه قیمت؟
صاحبدادزهی

No comments:

Post a Comment