Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

چرا سرنوشت ما اهل سنت و ملیت های تحت ستم در ایران گره خورده با قتل و خشونت،تبعیض و جنایت


چرا سرنوشت ما اهل سنت و ملیت های تحت ستم در ایران گره خورده با قتل و خشونت،تبعیض و جنایت
جوابی کوتاه
زیرا در ایران هیچ گاه اقلیت حاکم نمی خواهد بر گنجی که به غفلت ما بر روی ان خوابیده تن به شراکت دهد .____در حالی که گنج مال ماست!!!
و اینکه اکثر ما اهل سنت ایرانی نبوده و سرزمینهایمان به زور اسلحه غصب شده و هم چنین رویکرد حکومت فعلی مذهبی است و در دشمنی با اهل سنت گوی سبقت را از همه ظالمین و متعصبین و جاهلین و دیکتاتورها در طول تاریخ ربوده و به دنبال تشیع گری است.
حال بماند که در راستای فقر و بیکاری به عمدی که براه انداختند تشیع گری را رواج می دهند در راستای یک رنگ شدن بافت مذهبی کشور
بمانداینکه دینی که به اجبار و در عوض تبلیغاتی در غالب تراکتور و حلب رورغنی به گرویدگان فروخته میشود در عوض تراکتوری با مدل بالاتر به دینی دیگر فروخته میشود.
و باید اهل سنت و تمامی ملیت های تحت ستم که متشکل از بلوچ ،ترک ،عرب،کرد و آذری در راستای تقسیم قدرت در ایران قدم بردارند و برنامه و مبارزه ای هماهنگ و منظم در جهت رسیدن به عدالت در چارچوب طرح فدارلیسم که همان اداره ایران بصورت ایالتی می باشد قدم بردارند.
ما طرح فدرال را تنها برای بلوچستان نمی خواهیم بلکه خواهان ان هستیم که همه ملیت ها بسوی این طرح قدم بردارند و سوزن مبارزات خویش را بسوی این طرح نشانه روند.
محمود بلوچ
‫#‏بلوچ_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment