Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه سازمان رئیس بازارچه مرزی کوهک سراوان به هلاکت رسید



 اخبار عدالت نیوز

  اطلاعیه سازمان رئیس بازارچه مرزی کوهک سراوان به هلاکت رسید
به نام عدل
سازمان جیش العدل به اطلاع عموم می رساند که مقارن ساعت11:30 صبح امروز جان برکفان عدل موفق شدند رئیس بازارچه مرزی کوهک سراوان را در دفترکاری اش به هلاکت برسانند.
جان برکفان عدل در گردان شیخ ضیایی (رح) موفق شدند با طراحی یک عملیات فدایی رئیس بازارچه مرزی کوهک سراوان را به هلاکت برسانند.یک تن از نیروهای فدایی سازمان با پوشش عادی وارد محوطه نظامی در بازارچه گشته و با استفاده از غفلت نیروها وارد دفتر کاری رئیس بازارچه گشته و وی را با شلیک چندین گلوله به هلاکت رسانده است.در حین خارج شدن از دفتر با نگهبانان و سایر نیروها درگیر، و در تبادل آتشی به مدت ده دقیقه یک تن از نیروهای نظامی وابسته به هنگ مرزی که زیر نظر سپاه قدس می باشد کشته شده و یک تن دیگر بشدت زخمی گشته است.
مبارز فدایی سازمان پس از اجرای عملیات الحمدالله به سلامت به جمع دیگر همسنگران خویش پیوسته است.
طبق گزارشات رسیده پس از عملیات سازمان و به هلاکت رسیدن رئیس بازارچه و یکی از نیروها و زخمی شدن یک تن دیگر، نیروهای رژیم از ساعات اولیه عملیات تا ساعت چهار بعد ظهر با شلیک سلاحهای سنگین و موشک کاتیوشا به هراس افکنی بین مردم منطقه پرداخته اند. رژیم بداند که با ایجاد رعب و هراس افکنی بین مردم منطقه نمی تواند امنیت نیروهایش را تضمین نماید.امنیت مردم بلوچ وابسته به اخراج نیروهای جنایتکار و واگذاری حاکمیت به ملت بلوچ است،در غیر این صورت بلوچستان گورستان نیروهای جنایت کار خواهد بود . تا زمانی که حاکمیت بلوچستان به مردم بلوچ واگذار نشود مبارزه و مقاومت با شدت ادامه خواهد داشت و این خط قرمز ماست.
سازمان جیش العدل


یکشنبه، 17 آبان ماه 1394 برابر با 08-11-2015


http://edaalatnews.blogspot.com/2015/11/blog-post_9.html?
m=1
〰〰〰〰〰〰
به كانال تلگرام ما بپیوندید
https://telegram.me/jashuladl3
‫#‏سازمان_جیش_العدل‬
‫#‏عدالت_نیوز‬

No comments:

Post a Comment