Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

نجات از ستم نیازمند دفع ضربات ویرانگر دشمن با پرداخت بهایش که ممکن است مال و خون افراد بسیاری باشد.

نجات از ستم نیازمند دفع ضربات ویرانگر دشمن با پرداخت بهایش که ممکن است مال و خون افراد بسیاری باشد.
بلوچ در بلوچستان راهی جزء ایستادگی در برابر هجمات و حملات پی درپی و ویرانگری که دین ،هویت، حرمت، ملت و سرزمینش را نشانه رفته اند ندارد .
و این ستم دفع نخواهد شد تا ان زمان که ما مایع از جان نگذاریم وبرای تخریب این دیوار ستم شهدا و قربانیان بیشماری ارزانی نداریم.
در طول تاریخ ملت هایی که امروز در امنیت و رفاه هستند،پس از یک سلسله مبارزات سخت به وضعیت امروز رسیده اند،و چون خواسته اند به وضعیت مطلوب رسیده اند.
و خداوند پیروزی بر ظالم را پشت کردن به داشته ها و نگاه به پیروزی در فردا قرار داده است.و چنین است حال ما ملت بلوچ که چیزی برای باختن نداریم ،ولی در مقابل نسلی داریم که باید زندگی کنند،امید و اینده ما باشند.
پس برای نجات نسل های فردا و تغییر این سرنوشت ستم همه فرزندان بلوچ قدم در مسیر مبارزه بگذارید .مظلومینی که برای تغییر قدم بگذارند نتیجه خون و عرق آنان پیروزی بر ظالمین است.
چرا و تا کی باید در مقابل نابینایان اشک مظلومیت بریزیم انان ما را نمی بینند ندیده اند که ببینند و‌درک کنند حال زار ما را،و خود بانی این همه ستم و رنج و فلاکت اند.تا که باید در مقابل ناشنوایان ناله و زجه بر بیگناهی خویش فریاد زنیم.
از امروز هر کدام از شما قلمی برای نگارش ظلم و راهکار،هر کدام از شما تیشه ای برای تخریب این دیوار ستم،هر کدام از شما تیری بسوی آن دژخیمی که سلاح را بسوی فرزندان ملتت نشانه رفته،هر کدام از شما تریبونی برای فریاد و تصویری از درد و رنج و ستم وارده بر ما باشد.
بس است تاوان سکوت را ما به هزاران فرزند این سرزمین دادیم،بس است که تاوان تخریب مدارس و مساجد را ما به آوار شدن دهها باب مدرسه و پلمب دادیبس است دیگر که تاوان سکوت را ما با گرفتار شدن نود درصد مردم بلوچ در گرفتار به دام فقر مطلق دادیم،بس است دیگر سکوت که تاوان آن را با به حاشیه راندن همه فرزندان سرزمین مادری از اداره امور آن دادیم،بس است دیگرسکوت که تاوانش را به کیمیا شدن یک بومی در راس اداره تمور سرزمینی دادیم،بس است دیگرسکوت که تاوانش را با تجزیه خاک مادری دادیم،بس دیگر سکوت که طمع آنان و سکوت تو این سرزمین و ملت را به قهقرای جهنم و بدبختی سوق می دهد.
تا پیروزی قدمی همراه با عزم و اراده ای آهنین باقی مانده است. و تو باید همت کنی
امروز همه فریادها ی مظلومیت در سرزمینم تورا می جویند .
تا که باید تاوان سکوت داد.اگر مرگ در میدان مبارزه بود،هرگز دنیا و مردمان آن رنگ پیرزوی را نمی دیدند زیرا مرگ در میدان همه مبارزان را می بلعید و دیگر کسی نبود که مبارزه کند،این مبارزان بوده اند که دیواهای ستم را تخریب و کاخ طالمان را بر سر آنان اوار و پیروزی را رقم زدند و شادی را بر لبان مظلوم ملت وسرزمینشان نشاندند و امروز روز جشن پیروزی آنان است .
مرگ با مبارزه نیست مرگ آن سکوتی است که در توست.
محمود بلوچ
‫#‏بلوچ_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment