Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

شورش علیه ممنوعیت بختیاری ها از منابع آبی و .......

سیاست های رژیم اسلامی بر تبعیض بنیاد شده است و مردم سراسر ایران از تبعیض های دینی، قومی، اجتماعی و فرهنگی رنج می برند. تقسیم اسلامی ثروت و قدرت، منبع اصلی نارضایتی ها و شورش های بحق شهروندان ایرانی ست و نمونه اعتراض به بی حقی بختیاری ها از منابع آبی خود، نمونه کوچکی از مبارزات دادخواهانه ملت ایران است. جنبش ایرانبانان از هجوم وحشیانه مزدوران حکومت اسلامی گزارش داده است.

منابع جنبش ایرانبانان از درون میهن آگاهی رسانده اند که در روز پنجشنبه 30 تیر ماه بخشی از لوله انتقال آب انتقالی سرچشمه کوهرنگ ، منطقه ای در چهار محل بختیاری که به يزد منقل میشد توسط مردم معترض منفجر شد" . به دنبال اين انفجار نامه به دست ماموران حكومتی در منطقه مي رسد که در آن گفته شده بود هنگامی که مردم منطقه از آب آشاميدنی مناسبی برخوردار نیستند چرا بايد حجم زيادی از آب این مردم محروم به يزد و باغات رفسنجان که به مالکیت رژیم میباشند منتقل شود . بنا به گزارشات رسیده پس از دریافت این نامه اعتراضی بلافاصله ماموران سرکوبگر گارد ضد شورش در استان چهار محل بختیاری وارد منطقه شده و در يک روستا بين آنها و مردم درگيری مسلحانه شدیدی رخ مي دهد درنتيجه اين درگیری 5 مامور نيروی انتظامی و دو نفر از مردم منطقه کشته شدند" بنا به گزارشات رسیده از منابع جنبش ایرانبانان ، اوضاع در منطقه بسیاری بحرانی است و دسته های بسیاری از جوانان بختیاری از سراسر میهن به حمایت از مردم معترض آمادگی خود را برای رویارویی با مزدوران رژیم طی بیانه های گوناگونی در سایر مناطق بختیاری نشین اعلام داشتند" خبرهای بعدی در همین صفحه به آگاهی هم میهنان خواهد رسید" . "
هم میهنان مبارز : بدور از هر زنده باد و مرده باد برای ساختن ایرانی آزاد و آباد دستها را به مهر میهن در دست هم باید نهاد " ما بر این باوریم که : شکوه و بزرگی ایرانزمین بار دیگر همچو همای ( ققنوسی ) از دل خاکستر سرد خویش به یاری همه فرزندان راستین این کهن دیار به پا خواهد خواست . از این روی ، بدینوسیله گروه سیاسی نظامی عقاب ایران و همه هموندان جنبش ایرانبانان از همه مبارزان راستین ایرانزمین دعوت به عمل می آورند ، که با پیوستن به صفحه فیس بوک ( رستاخیز ملت ایران ) آمادگی خود را برای آگاهی رسانی به همگان جهت مبارزه رو در رو با اهریمنان ایرانی ستیز در مهر ماه پیش روی اعلام بنمایند. ما ایرانیم

برگرفته از : ایرانگوبال

No comments:

Post a Comment