Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سناریو جدید وزارت اطلاعات ::مولوی عثمان قلندرزهی در تیررس

سناریو جدید وزارت اطلاعات ::مولوی عثمان قلندرزهی در تیررس
سناریوی جدید وزارت اطلاعات در حال اجراست ،اما اینک فاجعه ای دیگر برای جامعه اهلسنت در شرف وقوع است سی و هشت سال پس از آغاز حکومت موسوم به جمهوری اسلامی ایران و طلوع محرومیت‌ها و فشارها بر جامعه اهل سنت میگذرد.
به جرائت می‌توان گفت که امروز همچنان برای اهل سنت ایران درب بر همان پاشنه می‌گردد که در خزان 57 چرخید، و دلیل از روز روشن‌ترش دستگیری بی دلیل علما و اندیشمندان اهلسنت است که تنها به “جرم” بیان عقیده و دفاع از مذهب به زندان افکنده شده اند ،و دهها حوزه علیمه و مسجد و نماز خانه تخریب و پلمب شده است.
وزارت اطلاعات و دیگر ارگانهای امنیتی نظام از اوایل انقلاب علما و اندیشمندان اهلسنت را نشانه رفته اند اما اینک مولوی محمد عثمان قلندرزهی مدیر حوزه علمیه مدینه العلوم خاش در تیر رس وزارت اطلاعات است .
روز گذشته ۵ خرداد ۹۵ یک بمب جا سازی شده در محوطه غربی حوزه علمیه مدینه العلوم کشف شده است. ” بمبی که توسط باغبان مدرسه کشف و پس از آن مولوی محمد عثمان با تماس به فرمانداری خاش مسئولان امنیتی را در جریان قرار داده است”اما مسئولان امنیتی و انتظامی تا کنون در این باره اظهار نظر نکرده اندو یا نظری ندارند چون سابقه طولانی در تخریب مدارس و مساجد و شهادت علما و اهل سنت دارند.
این مدرسه دینی وابسته به اهل سنت، تحت اشراف و مدیریت “مولوی محمد عثمان قلندرزهی” امام جمعه مسجد جامع الخلیل و از علمای مردمی و پر نفوذ شهر خاش است.
تونلی که در زیر محراب مکی کشف شد و می توانست فاجعه ای بزرگ رقم بزند و منجر به شهادت صدها شهروند سنی و تخریب کامل مسجد و حوزه علمیه بی انجامد.
و بدین سان خداوند مکر مکاران را افشا می کند تا از فاجعه هایی بزرگ جلوگیری بعمل اید.اما براستی باز هم شاهد سکوت و یا اعتراض و انتقادی ساده از پشت تریبونها خواهیم بود و یا یک بار برای همیشه قاطعانه خواهیم ایستاد تا دوست و دشمن حساب کار بدستش آید!!!!
آشناییم به مکرش و آشناست به اینکه تا چه اندازه در گذشته در مقابل جنایاتش ساده و به آرامی گذشتیم و راه را برای فجایع بزرگتری مهیا و اسان کرده ایم.
‫#‏بلوچ_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment