Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

به سران انقلاب اسلامی که میخوانند بلوچستانی با امن داشته باشند

میخواهم از عملیات انتحاری که در پیشین سراوان رخ داد برایتان بگویم هنگامیکه شنیدم که این عملیات توسط یک همشهری عزیز که از دوستان من بود اتفاق افتاد خیلی خوشحال شدم و انتظار نداشتم که برادر عبدالواحد این کار را انجام دهد و تا حالا که قبول نمیکنم ولی شاید کرده باشد .

زیرا برادر عبدالواحد از نیروهای انتظامی خیلی دلگیر بود و چندین بار این جوان را آزار و اذیت کرده بودند و میخواست به نحوی از این نیروها انتقام بگیرد.

بالاخره کارش را کرد بمب بر تنش بست و انتقام اذیت و آزارای که به این جوان کرده بود را گرفت
نصیحت من به سران جمهوری اسلامی اینست : که بیایید را صلح و تادیب را به کار گیرید و این را بدانید که از خشونت کاری پیش نمیرود همانطور که لقمان حکیم به پسرش گفت که آتش را هیچ وقت آتش خاموش نمیکند بلکه آتش را آب خاموش میکند.
بیایید با جوان مان آب باشید به جای کتک زدن و در سلول و زندان انداختن به آنها وقت دهید و به محبت و مرام رفتار کنید
بیایید به سر جوانان بلوچستان سرمایه گذاری کنید
بیایید مواد مخدر را از بلوچستان ریشه کن کنید چرا به قاچاقچیان مواد مخدر اچازه میدهید که به آسانی این پدیده شوم را در بین جوانان تقسیم کنند.
بیایید برای جوانان بلوچ استادیوم بزنید تا وقت فراغتشان را به ورزش طی کنند
چرا جوانان بلوچ را از رفتن به سکوی های قهرمانی باز میدارید و با تعصبی که دارید زابلی ها را جلو میکنید و جوانان بلوچ را با بهانه های واهی از رفتن به سکوهای قهرمانی باز میدارید.
چرا چند معلم ناکاره و بدون تجربه به بلوچستان میفرستید تا از دانش آموران بلوچ در کلاسهای ابتدایی رشوه بگیرد و تنبل بار بیاد و از رفتن به دانشگاهها باز بماند.
عزیزان اگر با جوانان ما با محبت رقتار کنید و حقوق ما را بدهید هرگز جوانان ما بلند نمیشوند و خلاف شما انتحاری نمیکنند
بیایید اگر شما میخواهید بلوچستان ما را آباد کنید و شما میخواهیم وحدت و انسجام برقرار شود با ما یکی باشید و دلهایتان صاف باشد و حقوق ما را بدهید و تعصب تان مذهبی را کنار بگذارید .
و اگر این کارها را نکنید یقینا جوانان بلوچ بر خلاف شما قیام میکنند و به صف مخالفانتان می تازنند و مثل عبدالواحد انتحاری میکنند.

دلپل بلوچ


Source: http://www.pahra.blogsky.com/1388/08/04/post-13111/
..

No comments:

Post a Comment