Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

رد پای رژیم تهران در انفجارهای مرگبار بغداد
2009,10,26

این نخستین بار نیست که رژیم اسلامی به چنین جنایات برون مرزی دست می یازد . چرا که هربار در تنگنای چالشی خارجی به دام افتاده است ، کوشیده تا افکار عمومی جهانی را به موضوعی بیرون مرزهای خود سوق دهد .

یکی از خوانندگان از تهران: امروز بخش های خبری تلویزیون رژیم تصاویری تکان دهنده از دو انفجار در شهر بغداد را نشان داد . این تصاویر که توسط خود گزارشگر صدا و سیما مستقر در محل حادثه تصویربرداری شده بود ، نشان می داد که بر اثر دو مورد عملیات انتحاری ، چندین ساختمان آسیب های سخت دیده اند و شمار بسیاری اتومبیل منهدم گردیده است.

گزارشگر که با هیجان بسیار اماکن مورد حمله را از روی پشت بام دفتر محل کار خود در بغداد نشان می داد ، از میان دودی که به هوا برخاسته بود ، عوامل تروریستی را عامل چنین بمب گذاری هایی خواند . در حالی که همگان می دانند بزرگی چنین حوادثی همواره نشان داده که یک گروه کوچک تروریستی نمی تواند دست به چنین عملیات مهیبی بزند و بی تردید دست تشکیلاتی عظیم مانند تشکیلات دولتی کشورهای دیگر در کار است ؛ و چه تشکیلاتی بزرگتر و با نفوذ تر از تشکیلات آدمکشی و تروریستی سپاه پاسداران حاکم بر ایران !؟

این نخستین بار نیست که رژیم اسلامی به چنین جنایات برون مرزی دست می یازد . چرا که هربار در تنگنای چالشی خارجی به دام افتاده است ، کوشیده تا افکار عمومی جهانی را به موضوعی بیرون مرزهای خود سوق دهد . بر این پایه ، بیراه نیست اگر باور داشته باشیم این رژیم ضد بشری این روزها که در بن بست مذاکرات هسته ای دست و پا می زند ، بکوشد یک بار دیگر با انحراف افکار عمومی جهانی از موضوع پرونده خود ، برای رهایی از این بن بست و خریدن وقت راهی بجوید و بر اساس خوی دیرین ، همان راهی را برود که می شناسد ؛ یعنی انجام یک سلسله عملیات تروریستی در کشورهای همسایه ؛ تا به خیال خود انگشت اتهام را به سوی کشورهای غربی نشانه برود و خود را از زیر ذره بین بزرگی که نظاره گر اعمالش شده ، رها سازد . غافل از آن که نه تنها مردم ایران که مردم دیگر کشورها می دانند دشمن اصلی آزادی در منطقه و جهان کیست . همچنان که وقتی گزارشگر رژیم با مردم بغداد مصاحبه می کرد هیچ کدام از آنان آمریکا یا دیگر دولت ها را زیر سوال نبردند بلکه همگی گفتند که کار ، کار تروریست هاست !

یکی از آن ها می گفت ما سالها از دست صدام کشیده ایم و حالا این تروریست ها که معلوم نیست چگونه به کشور ما نفوذ کرده اند ، دارند جان مردم ما را می گیرند . اگر مقصود وی آمریکا و دولت های غربی بود ، که نیاز نداشت بگوید نمی داند چگونه « نفوذ کرده اند » ، می گفت این ها کشور ما را اشغال کرده اند و بقیه ماجرا .

دنیا برای رهایی از جنایات تروریستی چاره ای ندارد که بررسی پرونده هسته ای را مختومه اعلام کرده و فرصت را برای همیشه از دست رژیم اسلامی بگیرد و از هر راه ممکن ، پرونده خود این رژیم را ببندد.


Source: http://www.iranpressnews.com/source/067325.htm

No comments:

Post a Comment