Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

امدادرسانی هلال احمر به آسیب‌دیدگان ناشی از برف باران در شهرها و جاده‎ها

ارسال به دوستان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خبر داد
امدادرسانی هلال احمر به آسیب‌دیدگان ناشی از برف باران در شهرها و جاده‎ها
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از ساعات اولیه آغاز بارندگی در شهرهایی که اعلام خطر شده بود تیم‎های تخصصی 33 نفره پشتیبانی در عملیات، اسکان اضطراری و جستجو و نجات در جاده به یاری افراد آسیب دیده شتافتند.
خبرگزاری فارس: امدادرسانی هلال احمر به آسیب‌دیدگان ناشی از برف باران در شهرها و جاده‎ها
حسن مصفا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی نابسامانی‎های جوی شمال استان طی شبانه‌روز گذشته تمام نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به صورت آماده‌باش آماده خدمت‌رسانی به هموطنان در معرض خطر بودند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا و از ساعات اولیه اغاز بارندگی در شهرهایی که اعلام خطر شده بود تیم‎های تخصصی 33 نفره پشتیبانی در عملیات، اسکان اضطراری و جستجو و نجات در جاده به همراه تجهیزات کامل امدادی تشکیل و در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر مستقر شدند.
این مسئول ادامه داد: مرکز بحران Eoc جمعیت از ساعات اولیه گزارش‎های مردمی درون شهری و برون شهری از نقاط مختلف استان را ثبت و نسبت به اعزام نیرو به منطق درگیر حادثه اقدام کرد.
وی اضافه کرد نیروهای هلال احمر در محور ایرانشهر ـ بمپور اقدام به اسکان 350 نفر از هموطنان در راه مانده کردند، همچنین در محور خاش ـ زاهدان نیز 45 نفر از افراد آسیب دیده رهاسازی و اسکان داده شدند.
مصفا گفت: امدادگران پرتلاش هلال احمری در مرکز استان نیز 85 نفر را رهاسازی و اسکان دادند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: نیروهای امدادی در نقاط مختلف استان هنوز مشغول امدادرسانی بوده و گزارشهای بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد،امدادگران خستگی‌ناپذیر هلال احمر هچون سنوات گذشته تا برطرف شدن کامل بحران به صورت آماده باش خواهند بود.
وی از مردم خواست در صورت امکان از سفرهای غیر‌ضروری درون‌شهری و برون‌شهری بپرهیزند.
انتهای پیام/3139‌/ش‌20
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931221000092#sthash.EBkotDM8.dpuf

No comments:

Post a Comment