Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

کانادا: رئیس جمهوری جدید ایران، عروسکی دیگر در دستان خامنەای

کوردستان میدیا: وزارت خارجه کانادا “روحانی” رئیس‌جمهور جدید ایران را در امور ایران هیچ‌کاره خواند و او را عروسکی دیگر در دستان خامنەای قلمداد نمود.

“جان برد” وزیر امور خارجه کانادا عنوان کرد: “انتخابات ریاست‌جمهوری ایران بسیار ناعادلانه و غیردمکراتیک بوده و مردم ایران ازانتخابات واقعی و سالم و معنی‌دار محروم هستند”.
وی در ادامه با اشاره به فیلترینگ حاکم بر کاندیداها که از سوی شورای نگهبان اعمال می‌شود افزود: “از میان نزدیک به ٧٠٠ نفر که برای شرکت در انتخابات و نامزدی در این انتخابات ثبت‌نام کردە بودند تنها ٨ نفر که هیچکدام از آنان نیز مخالفین نظام نبودە تائید صلاحیت شدند که این نیز معنای واقعی انتخابات را از بین می‌برد.
وزیر امور خارجه کانادا، همچنین به مهندسی افکار و خواست عمومی توسط نظام سرکوب‌گر حاکم اشاره کرده است.
“جان برد” در رابطه با نقش ریاست جمهوری در ایران، جانشین “محمود احمدی‌نژاد” را تنها عروسکی دیگر در دستان خامنەای می‌داند که برای پیشبرد اهداف رهبر ایران و با دستور وی به انجام وظایف می‌پردازد.
اسرائیل همچنین در رابطه با تغییر رئیس‌جمهور در ایران اعلام کرده‌اند که انتخابات ایران نمایشی بوده است و کسی که از سوی خامنەای انتخاب می‌شود به این پست برگزیده خواهد شد.
مقامات اسرائیل عنوان کرده‌اند که تغییر رئیس‌جمهور در ایران سیاست‌های این کشور در قبال اسرائیل را تغییر نخواهد داد و همچنان این رژیم تهدیدی علیه اسرائیل محسوب می‌شود.
مقامات اسرائیلی بر این باورند که رژیم ایران سیاست‌های مشخصی دارد که از سوی رهبر رژیم تعیین می‌شود و رئیس‌جمهور هیچ تاثیری در آن ندارد.

http://www.kurdistanmedia.com/farsi/index.php?besh=dreje&id=7772
 

No comments:

Post a Comment